تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 دی 1401 ساعت 13:54

ادعای کلانتری: وزارت اطلاعات حامی‌ کاوه مدنی بود!

تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. دولت قدرتش را نداشت که حفظ کند.

به گزارش آخرین به نقل از جهان نيوز، این روزها دوباره بحث کاوه مدنی جاسوس دو تابعیتی و معاون متواری سازمان محیط زیست در دولت سابق داغ شده است.

عیسی کلانتری، چهره پرحاشیه اصلاح طلب و رییس سابق سازمان محیط زیست در گفتگو با روزنامه اعتماد مدعی شده است که وزیر اطلاعات سابق سه بار گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست اما دولت روحانی توان حفظ وی را نداشت!

باید منتظر پاسخ وزارت اطلاعات به ادعای عجیب کلانتری بود.

بخش‌‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*جاسوسانی در کشور هستند که الان خودشان را به عنوان خادم کشور معرفی می‌کنند و اینها عملا در مسیر انهدام کشور هستند.

*الان بزرگ‌ترین مشکل کشور، نه برجام است، نه آزادی بیان، نه حجاب و نه هیچ مساله دیگر؛ مساله اصلی کشور آب است. در درجه اول مساله کشور است؛ این موضوع کشور را ویران می‌کند.

*سیاست‌های جاری کشور در مصرف آب برای کشور بسیار خطرناک است. اگر این سیاست‌ها ادامه پیدا کند تا سال 1420 آب‌های زیرزمینی ما تمام شده است؛ به خصوص تغییرات اقلیمی این موضوع را تشدید می‌کند. همه دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و تالاب‌ها خشک شده است. تغییر اقلیم وجود دارد ولی

*مصرف آب ایران روز‌به‌روز به‌جای اینکه کمتر شود، بیشتر می‌شود که این پتانسیل وجود ندارد. کسانی که معترض به این سیاست‌ها باشند، دشمن واقعی حتما اینها را حذف می‌کند. لذا این شایعات که فلانی به دلیل دادن اطلاعات آبی کشور دستگیر شد و جاسوس بوده و اینها، به همین دلیل است. کاوه مدنی را هم در این دسته می‌بینم که حذفش کردند.

https://akharinnews.com/images/1401/10/26/thm_654_239090_414.jpg

*تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. دولت قدرتش را نداشت که حفظ کند. علی‌رغم اینکه وزارت اطلاعات حامی‌اش بود، مجبور شد برود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند. مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند؛ اول اعدام داده بودند که با لطف رییس وقت قوه قضاییه که آقای رییسی بود تبدیل شد به 8 سال زندان. خود وزارت اطلاعات رسما گزارش داد که اینها جاسوس نیستند. بالاخره یا وزارت اطلاعات دروغ می‌گوید یا دیگران.

https://akharinnews.com/images/1401/10/26/n00684556-b.jpg

*الان همه اقتصاددان‌ها می‌گویند کسری بودجه و برداشت اضافی از منابع و چاپ پول بیش از حد اقتصاد کشور را بهم می‌ریزد ولی ناچارند و این کار را می‌کنند. آب هم همین است. چون پول ندارند مواد غذایی بخرند، برداشت زیاد می‌کنند. کسی که برداشت می‌کند آینده و 1420 را نمی‌بیند. ولی من می‌بینم و آن موقع می‌شوم جاسوس که حذف شوم تا در سال 1415 تا 1420 سفره‌های آب کشور از بین برود. آقای چیت‌چیان (وزیر نیروی دولت اول روحانی) این را می‌فهمید و او را حذف کردند.

297 نمایش

نظر دادن