تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 دی 1401 ساعت 12:35

بازداشت ۶ تيم عملياتی سازمان جاسوسی موساد

وزارت اطلاعات از شناسایی و بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجله الله فرج الشریف) خبر داد.

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

پیرو اطلاعیه‌ی اول دی ماه این وزارت‌خانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی - تروریستی موساد، به استحضار ملّت بزرگ ایران می‌رساند که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت. در این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط گردید.

سر پل این شبکه با نام مستعار "سیروس" در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی "اینستگرام" و "واتس‌آپ" اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.

طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود که بحمدالله کلیه عناصر عملیاتی و پشتیبانی، پیش از هر اقدامی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.

بدین ترتیب این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاور مردان فداکار و همیشه بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران مواجه شده و خواهد شد.

356 نمایش

نظر دادن