تاریخ انتشار: شنبه, 05 شهریور 1401 ساعت 19:41

بی‌اعتنایی فائزه هاشمی به حکم ممنوعیت فعالیت حزبی!

عضو کمیسیون ماده 10قانون احزاب گفت: فائزه هاشمی به دلیل محکومیت و اظهار نظر نهاد های امنیتی و تبلیغات علیه نظام اجازه فعالیت حزبی ندارد و به او هم اعلام شده است.

به گزارش آخرین نیوز، «حسین مرعشی» دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرگزاری برنا، در رابطه با "ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی" گفت: در این رابطه چیزی به ما ابلاغ نشده است و ایشان در جلسات حزب حضور فعال دارد.

وی در ادامه درباره خبر محسن اسلامی، دبیر کمیسیون ماده ده احزاب مبنی بر تصمیم گیری در خصوص مجمع عمومی حزب کارگزان پس از جلسه با دبیر کمیسیون نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

عصر امروز مالک شریعتی عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب در نشست خبری خود گفت که بر اساس تصمیم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، خانم فائزه هاشمی امکان حضور در حزب کارگزاران و فعالیت‌های حزبی را ندارد، این تصمیم بر اساس سوابق و محکومیت صورت گرفته است.

این درحالی است که این فرد در جلسات حزب حضور فعال دارد و طبق گفته دبیر کل حزب کارگزاران در آخرین جلسه حزب که در هفته قبل برگزار شده نیز حضور یافته است که به نوعی می‌توان این را بی اعتنایی به حکم صادره از سوی مراجع ذیصلاح تلقی کرد. 

عکس زیر مربوط به جلسه روز دوشنبه 31 مرداد ماه 1401، شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است. 

فائزه هاشمی

516 نمایش

نظر دادن