تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 اسفند 1391 ساعت 20:01

از حضور تماشاگران تبریزی شگفت‌زده شد

سرمربی تیم فوتبال الجزیره پس از شکست این تیم برابر تراکتورسازی گفت: از حضور تماشاگران تبریزی شگفت‌زده شدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوئیس میلا پس از شکست 3 بر یک الجزیره مقابل تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اول به تراکتورسازی تبریک می‌گویم، می‌دانستیم بازی سختی داریم. تراکتورسازی همیشه در خانه خوب بازی می‌کند، از عملکرد تیمم رضایت دارم.

وی در این خصوص که با توجه به اینکه تازه به تیم ملحق شده، شناختش از تیم کم بوده و آیا بازیکنانش تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند یا خیر، خاطرنشان کرد: بازیکنانم تحت تاثیر جو قرار نگرفتند، به خاطر تماشاگران با تعصب تبریزی به آنها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازیکنان ما تمرکز کافی داشتند و تحت تاثیر جو قرار نگرفتند.

سرمربی الجزیره در مورد اینکه تماشاگران بازی زیبایی دیدند، یادآور شد: خوشحالم که مردم از فوتبال لذت بردند، می‌دانستیم که تراکتورسازی مالکیت توپ را خواهد داشت به خاطر همین خواستیم از فضاهایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم.

میلا در پاسخ به اینکه جو ورزشگاه تبریز را در مقایسه با سایر ورزشگاه چگونه می‌داند، تصریح کرد: شگفت‌زده شدم. چنین انتظاری نداشتم، هواداران یار دوازدهم تراکتورسازی بودند در اسپانیا هم تماشاگران زیادی می‌آیند اما اینقدر سر و صدا نمی‌کنند و هیجان ندارند.

وی در مورد اینکه قصد داشته فلسفه فوتبال اسپانیا را پیاده کند، گفت: من یک مربی اسپانیایی هستم و می‌خواهم فلسفه فوتبال اسپانیا را در الجزیره پیاده کنم اما زمان می‌برد، امروز روز خوبی بود تا من شناخت کافی از تیمم پیدا کنم. فقط 3 روز با این تیم تمرین داشتم، زمان می‌برد که فلسفه خود را در این تیم پیاده کنم. از عملکرد بازیکنان در تیم راضی هستم. نتیجه خوبی از لحاظ عملکرد بازیکنان داشتم.

632 نمایش

نظر دادن