تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 اسفند 1391 ساعت 20:23

ميلا: از حضور تماشاگران تبريزي شگفت‌زده شدم

سرمربي تيم فوتبال الجزيره گفت: از حضور تماشاگران تبريزي شگفت‌زده شدم.

لوئيس ميلا پس از شکست 3 بر يک الجزيره مقابل تراکتورسازي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: اول به تراکتورسازي تبريک مي‌گويم، مي‌دانستيم بازي سختي داريم. تراکتورسازي هميشه در خانه خوب بازي مي‌کند، از عملکرد تيمم رضايت دارم.

به گزارش فارس، وي در اين خصوص که با توجه به اينکه تازه به تيم ملحق شده، شناختش از تيم کم بوده و آيا بازيکنانش تحت تاثير جو ورزشگاه قرار گرفته بودند يا خير، خاطرنشان کرد: بازيکنانم تحت تاثير جو قرار نگرفتند، به خاطر تماشاگران با تعصب تبريزي به آنها تبريک مي‌گويم. فکر مي‌کنم بازيکنان ما تمرکز کافي داشتند و تحت تاثير جو قرار نگرفتند.

سرمربي الجزيره در مورد اينکه تماشاگران بازي زيبايي ديدند يادآور شد: خوشحالم که مردم از فوتبال لذت بردند مي‌دانستيم که تراکتورسازي مالکيت توپ را خواهد داشت به خاطر همين خواستيم از فضاهايي که به دست مي‌آوريم استفاده کنيم.

ميلا در پاسخ به اينکه جو ورزشگاه تبريز را در مقايسه با ساير ورزشگاه چگونه مي‌داند تصريح کرد: شگفت‌زده شدم چنين انتظاري نداشتم هواداران يار دوازدهم تراکتورسازي بودند در اسپانيا هم تماشاگران زيادي مي آيند اما اين قد سر و صدا نمي‌کنند و هيجان ندارند.

وي در مورد اينکه قصد داشته فلسفه فوتبال اسپانيا را پياده کند گفت: من يک مربي اسپانيايي هستم و مي‌خواهم فلسفه فوتبال اسپانيا را در الجزيره پياده کنم اما زمان مي برد امروز روز خوبي بود تا من شناخت کافي از تيمم پيدا کنم. فقط 3 روز با اين تيم تمرين داشتم زمان مي‌برد که فلسفه خود را در اين تيم پياده کنم. از عملکرد بازيکنان در تيم راضي هستم نتيجه خوبي از لحاظ عملکرد بازيکنان داشتم.

1455 نمایش

نظر دادن