تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1402 ساعت 10:16

نیما نکیسا مدیرعامل ذوب‌آهن شد

نیما نکیسا، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم‌ملی، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن منصوب شد.

به گزارش ورزش سه ، طی حکمی از سمت مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، نیما نکیسا دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

مهدی کوهی، مدیرعامل کارخانه، در حالی او را به سمت مدیرعاملی ذوب‌آهن انتخاب کرد که از چند ماه پیش شایعاتی پیرامون حضور نکیسا در ذوب‌آهن وجود داشت و عملا علیرضا احسانی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، از چرخه کار کنار رفته بود و حتی در انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان نیز نقش چندانی نداشت.

در نهایت مدیرعامل کارخانه‌ ذوب‌آهن، نیما نکیسا را به این سمت منصوب کرد تا او کارش را در جمع سبزپوشان اصفهانی آغاز کند و به چهره ویژه در بین مدیران باشگاه‌های لیگ برتری تبدیل شود.

باشگاه ذوب‌آهن با معرفی نکیسا نوشت: نیما نکیسا دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران بوده و در مقطع دکتری در رشته آسیب‌شناسی تحصیل کرده است و سوابقی چون مدیر چندین آکادمی ورزشی، عضویت در هیئت مدیره چند مجموعه و مدیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال را نیز داراست.

نکیسا که 48 سال دارد، با سابقه چهار سال بازی در پرسپولیس و 13 بازی ملی، از جمله حضور در دیدار با یوگسلاوی، از چند سال پیش وارد عرصه مدیریتی شده بود و مدتی هم در فدراسیون فوتبال حاضر بود اما حالا جدی‌ترین فعالیت مدیریتی خود را در یک باشگاه لیگ برتری آغاز می‌کند.

145 نمایش

نظر دادن