تاریخ انتشار: شنبه, 19 فروردين 1402 ساعت 10:10

درگیری شدید اسرائیلی‌ها با فلسطینیان در کرانه باختری

منابع فلسطینی از درگیری شدید بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مناطقی از کرانه باختری و زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان خبر دادند.

العالم: بنابر این گزارش شماری از فلسطینیان در سومین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مقاومت غزه و مسجدالاقصی در مناطق مختلف کرانه باختری با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

درهمین زمینه فلسطین الیوم گزارش داد، نظامیان صهیونیست به شهرک برقین واقع در جنوب جنین حمله کردند و با فلسطینیان درگیر شدند. در این درگیری ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

همچنین صدها نظامی صهیونیست به بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند. نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان گلوله جنگی شلیک و گاز اشک آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند که بر اثر آن یک جوان فلسطینی زخمی شد.

شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس هم صحنه درگیری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود.

در مناطق مختلف فلسطین اشغالی نیز تجمعات اعتراضی در محکومیت حمله نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی برگزار شد.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی شامگاه جمعه از عملیات زیرگیری با خودرو و تیراندازی در تل‌آویو خبر دادند. یک صهیونیست در این عملیات کشته و 7 نفر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست طی ایام ماه مبارک رمضان به صورت همه روزه به مسجدالاقصی یورش می‌برند و به ضرب و جرح و اخراج نمازگزاران و معتکفان فلسطینی از مسجدالاقصی مبادرت می کنند.

180 نمایش

نظر دادن