تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 اسفند 1401 ساعت 01:49

«سعودی اینترنشنال» یکجا با کارمندانش فروخته شد!

در روزهای گذشته اخباری در خصوص انتقال سعودی اینترنشنال به واشنگتن در رسانه‌ها منتشر شده است. این اخبار عمدتا بر این تاکید دارند که مسئله به دلیل تهدیدات امنیتی برای کارمندان این شبکه رخ داده است.

به گزارش آخرین نیوز، نکته‌ای که البته با در نظر گرفتن سطح تهدیداتی که به دلیل اقدامات تروریستی این شبکه کارمندانش را نشانه رفته پس چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

البته حالا برخی منابع آگاه بر این تاکید می‌کنند که مسئله را باید طور دیگری دید.

سوالی که برخی رصدکنندگان ضدانقلاب در لندن را درگیر کرده این است که واقعا لندن جای خطرناکی برای تجزیه‌طلب‌هاست و به دلیل خطرناک بودن این افراد اخراج شده‌اند؟

برای پاسخ به این سوال باید به این فکر کرد که آیا می‌توان تجزیه‌طلبان و تروریست‌هایی را نام برد که در لندن مستقر باشند؟

با مرور بر این مهم می‌توان فهمید که بله، لندن در حال حاضر یکی از مقصدهای تجزیه‌طلب‌ها (به ویژه تجزیه‌طلبان اقلیم کردستان) و همچنین بزرگترین پایگاه استودیوهای ضد ایرانی محسوب می‌شود.

با در نظر گرفتن این نکته حالا می‌توان دقیق‌تر به این سوال فکر کرد که لندن برای سعودی اینترنشنال ناامن بوده است؟

یعنی به حدی ناامن بوده که با "قفس پیچ کردن" ساختمان‌های شبکه هم مشکل حل نشده؟

پاسخی که حالا برخی به این سوال می‌دهند این است که واقعیت چیز دیگری‌ست. شبکه‌ی سعودی اینترنشنال در گفتگویی بین صاحبِ شبکه (فردی که به نیابت از سعودی فرمان آن را در دست دارد) بطور کامل با تمام وسائلش از رایانه‌ها تا سیما ثابت‌ها و پوریا زراعتی‌ها و مزدک میرزایی‌ها یکجا فروخته شده است.

نکته جالب اینجاست که برخی منابع آگاه از قول افرادی در داخل شبکه گفته‌اند که کارمندان از این ماجرا اطلاع نداشته و چند ساعت قبل از عمومی شدنِ این خبر، یک برگه بر روی تابلوی اعلانات در دفتر چسبانده می‌شود و کارمندان تازه آنجا می‌فهمند که قرار است به جایی دیگر بروند.

اطلاعات دقیقی درباره صاحب جدید سعودی اینترنشنال در دست نیست اما آنهایی که از فروش شبکه سخن می‌گویند تاکید دارند که سعودی این گروه تروریستی رسانه‌ای را با فردی معامله کرده که با یک واسطه برای سازمان سیا آن‌ها را خریده است.

با در نظر گرفتن این مهم باید به این مسئله فکر کرد که چقدر سرنوشت کارمندان سعودی اینترنشنال به وضعیت اعضای فرقه‌ی رجوی شباهت دارد.

درست زمانی که فرقه تصمیم می‌گیرد اعضایش را از عراق به آلبانی ببرد تقریبا تمام اعضا موظف می‌شوند بدون چون و چرا حضور پیدا کنند.

حالا سعودی اینترنشنال و اعضایش در قراردادی یک طرفه وادار شده‌اند همه جوره در زمین شبکه بازی کرده و حالا برای فردی دیگر به "بردگی خبری" بپردازند.
این را میتوان برگی نوین در حوزه‌ی وطن فروشی رسانه‌ای دانست.

تاکنون ایران وطن فروش به خود کم ندیده است. اما وطن فروشی که کسی دیگر تصمیم بگیرد او امروز با چه کسی کار کند و در خدمت چه کسی باشد و کدام خبر را بخواند در تاریخ وطن بی‌سابقه بوده است...

به هر جهت حالا این سازمان تروریستی دارد به واشنگتن می‌رود؛ همان جایی که قرار بود جمشید شارمهد را حفظ کند؛ جمشید شارمهدی که حالا در تهران و در آستانه‌ی اعدام است.

همزمانی که کارمندان شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال به آمریکا می‌روند خبری در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای یک زمینِ گران‌قیمت در ایران به قاتل سلمان رشدی هدیه داده‌اند.

با این وجود باید منتظر ماند و دید ارباب جدید در آمریکا توان حفظِ جانِ کارمندانی که تجزیه‌ی ایران را عادی‌سازی کرده‌اند خواهد داشت یا نه....!!

منبع: کانال آقای تحلیلگر

305 نمایش

نظر دادن