تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 بهمن 1401 ساعت 07:44

۱۲۰ روز بعد از پروژه ژینا، کارفرما و کارگر غرقِ در اختلاف

۱۲۰ روز پیش دهباشی از ریزش شدید سرمایه‌های اجتماعی حکومت می‌نوشت و دیشب کانال تلگرامش را اینگونه به روز کرده که "خیلی خوشحال نباشید که بی‌سابقه‌ترین ۲۲ بهمن را برگزار کرده‌اید ، مردم از این جماعتِ فحاش شرور عصبانی بوده و برای کشور خود احساس خطر کرده‌اند که به میدان آمده‌اند..."

به گزارش آخرین نیوز، بیش از ۱۲۰ روز از پروژه‌ی "ژینا" که به بهانه‌ی درگذشت مرحوم مهسا امینی کلید خورد می‌گذرد. اگر ۱۲۰ روز پیش که این آشوب با به میدان آمدنِ حداکثری دشمنان می‌گذشت، به کسی می‌گفتی که 120 روز بعد این چند اتفاق رخ می‌دهد قطعا می‌خندید.

مثلا اگر می‌گفتید:
امروز را ببین همه متحد شده‌اند! دیدی؟ ۱۲۰ روز بعد چنین روزی همه دارند به رضا پهلوی بابت "وکالت میدهم" فحش می‌دهند و هواداران او هم مریم رجوی را به باد فحش گرفته‌اند و ...

یا مثلا اگر می‌گفتید:
امروز را ببین که فرانسه و انگلیس به ایران هشدار می‌دهند و اسرائیل تهدید می‌کند!
۱۲۰ روز بعد در پایتخت هر سه کشور آشوب است.

یا اگر می‌گفتید:
امروز را ببین که می‌گویند کار نظام تمام است، ۱۲۰ روز بعد نظام یکی از شلوغ ترین ۲۲ بهمن‌های خود را برگزار کرده و در شبش خیابان‌های تلاویو و پاریس شاهد جمعیتی میلیونی خواهد بود.

بیایید منصفانه بررسی کنیم.

اگر هر یک از موارد فوق را ۱۲۰ روز قبل که از آنجلینا جولی تا جسیکا چستین علیه ما حرف می‌زدند و در کمال ناباوری فرانسیس فوکویاما زیر تندترین بیانیه را علیه ما امضا می‌زد اگر چنین می‌گفتیم قطعا خیلی‌ها تمسخر می‌کردند.

حالا یک چیز دیگر!

اگر می‌گفتیم ۱۲۰ روز بعد همه این‌ها به جان هم می‌افتند واکنش چه بود؟

قطعا همه‌ی اینها غیر قابل باور بود.

حالا اما چیزی باورنکردنی‌تر دارد رخ می‌دهد. چند روز قبل کنگره آمریکا مریم رجوی را آنلاین دعوت کرده و یک روز بعدش اندیشکده‌ای مطرح در آمریکا با ادبیاتی تند نوشته: بزرگترین اشتباه مریم رجوی همکاری با صدام علیه کشورش بوده آن هم در حالی که صدام در حال بمباران کشورش بوده...

بحثی عمیق‌تر در اتاق‌های تصمیم‌سازی امریکا مطرح است که بر سر آن برخی می‌گویند باید همه هزینه‌ها را صرف مخالفین مطرح حکومت کنید و برخی دیگر می‌گویند: آمریکا بیش از این نباید روی این‌ها سرمایه‌گذاری کند.

در جمع "آلت"ها هم وضع چنین است. از رضا پهلوی تا مریم رجوی و تمام کسانی که "آلتِ دستِ سعودی و آمریکا" هستند همه به جان هم افتاده‌اند.

داستان عجیب و غریبی است.

۱۲۰ روز پیش دهباشی از ریزش شدید سرمایه‌های اجتماعی حکومت می‌نوشت و دیشب کانال تلگرامش را اینگونه به روز کرده که "خیلی خوشحال نباشید که بی‌سابقه‌ترین ۲۲ بهمن را برگزار کرده‌اید ، مردم از این جماعتِ فحاش شرور عصبانی بوده و برای کشور خود احساس خطر کرده‌اند که به میدان آمده‌اند..."

به عبارت ساده‌تر، حالا همه چیز به نفع جمهوری اسلامی و علیه دشمنان آن است.

مهم‌تر اینکه دستگاه محاسباتی آمریکا علیه ایران وحشتناک دچار اختلال شده و به شکل وحشتناکی بر سر اینکه باید با ایران چه کند دچار تردید و ابهام گردیده است.

ترجمه این مهم یعنی: شما پول داری امکانات داری همه چیز داری اما نمی‌دانی باید با حریفت چه کنی...

کسی ۱۲۰ روز پیش تصور نمی‌کرد امروز اوضاع چنین باشد.

و کسی ۱۲۰ روز پیش جز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جرات نمی‌کرد بگوید این جنگ احزاب است.

نکته‌ی جمله فوق را گرفتید؟

بلکه، جنگ احزاب در نهایت به فتح مکه منجر شد.

امروزی که دشمنان ما به جان هم افتاده‌اند را ببینید، از پسِ امروز فتحِ مکه در راه است....

منبع: کانال آقای تحلیلگر

358 نمایش

نظر دادن