تاریخ انتشار: شنبه, 05 آذر 1401 ساعت 07:58

دستگیری عوامل حمله تروریستی به ماموران پاسگاه چشمه

با همکاري سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات و ماموران جان برکف انتظامي استان، عوامل حمله ي تروريستي به ماموران پاسگاه چشمه زيارت زاهدان دستگير شدند

اداره کل اطلاعات استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اقدامات مشترک اداره کل اطلاعات و فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، اعضاء تیم تروریستی عوامل شهادت سرباز وظیفه بهزاد براهویی مقدم و مجروح نمودن دیگر کارکنان انتظامی در یک عملیات گسترده اطلاعاتی – عملیاتی در مدت 24 ساعت شناسایی و ظرف 72 ساعت دستگیر شدند.

در این اطلاعیه ضمن قدردانی از مزدم غیور استان در همکاری با نیروهای تامین امنیت ، به عناصر فریب خورده هشدار داده شد و تاکید شد نهادهای تامین کننده امنیت در استان با تمام توان از آرامش و خوشنامی استان دفاع خواهند کرد.

ای اطلاعیه می افزاید با توجه به شدت توطئه سرویس های جاسوسی معاند و گروههای تروریستی وابسته مبنی بر ایجاد فضای دو قطبی و نا امن در استان ، فرزندان شما در دستگاههای امنیت استان مصمم هستند با بذل جانشان و با تمام توان از آرامش و امنیت مردم استان دفاع کرده و اجازه فتنه گری به جریانات معاند را نخواهند داد.

این افرادسوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای ،دوشنبه شب مقارن با ۳۰ آبان ماه  به گشت کلانتری چشمه زیارت زاهدان حمله و سبب شهادت سرباز وظیفه بهزاد براهویی و مجروحیت ستوانیکم مهدی هاشم زهی شدند.

328 نمایش

نظر دادن