تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 مهر 1401 ساعت 16:29

«شبکه سه» مراسم بیعت با امام زمان (عج) را سانسور کرد!

امروزه روز، تماشای آنلاین فیلم و یا یک مراسم به یک رویه ثابت روزانه مردم تبدیل شده و اتفاقا بازنده اصلی این ماجراها خود تلویزیون است!

به گزارش آخرین نیوز، امروز ایران اسلامی شاهد تجمع مردم انقلابی در مراسم بیعت با امام زمان (عج) در بسیاری از شهرهای کشور بود.

میدان امام حسین (ع) تهران نیز میزبان جمعیت انبوه و عاشقان امام زمان (عج) است و در زمان انتشار این خبر، مراسم بیعت با مداحی سیدمجید بنی فاطمه ادامه دارد.

https://akharinnews.com/images/1401/07/10/photo_2022-10-06_16-47-14.jpg

اما طبق اعلام قبلی، قرار بود که شبکه سوم سیما این مراسم را زنده پخش کند و مسئولان این شبکه گمان کردند که سخنرانی علی اکبر رائفی پور در ساعت 5 عصر شروع خواهد شد لذا به پخش زنده این مراسم از ساعت 3 بعدازظهر پرداختند.

اما مسئولان صداوسیما در حین مراسم آچمز شدند و به یک باره اولین سخنران بعد از مراسم ابتدایی و اجرای موسیقی، استاد علی اکبر رائفی پور بود.

https://akharinnews.com/images/1401/07/10/photo_2022-10-06_16-47-21.jpg

تلویزیون هم که معلوم نیست از کجا درمورد سانسور رائفی پور دستور میگیرد! مراسم بیعت با امام زمان را قطع کرد و پس از پایان سخنرانی رائفی پور به ادامه پخش زنده پرداخت!

اما نکته جالب این مراسم بعد از قطع برنامه زنده از سوی شبکه سوم سیما، استقبال فوق العاده و بی نظیر ملت حاضر در میدان امام حسین تهران از رائفی پور بود که این موضوع نشان می دهد که این سخنران توانسته در دل مردم جا باز کند؛ حال اگر چند مسئول «تنگ نظر» در مسیر حرکتیِ امت اسلام و انقلاب، نقش دست انداز را بازی می کنند، قطعاً این موضوع، ذره ای تاثیر در رسیدن به اهداف و مقاصد بلند نخواهد گذاشت.

https://akharinnews.com/images/1401/07/10/photo_2022-10-06_16-47-29.jpg

در ادامه مراسم تلویزیون برای دوم هم آچمز شد چراکه در حین سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این مراسم که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شد، این استاد اخلاق از فعالیت های مهدوی رائفی پور تشکر ویژه کرد.

اما مسئولان شبکه سوم سیما گمان می کنند که دنیا عوض نشده و ارتباطات همانند گذشته ضعیف است! و می تواند مردم را از شنیدن صدای سخنرانانی که هدایتگر بسیاری از جوانان بوده اند، محروم کند؛ چراکه این مراسم از بسیاری از اپلیکیشن ها قابل تماشاست.

امروزه روز، تماشای آنلاین فیلم و یا یک مراسم به یک رویه ثابت روزانه مردم تبدیل شده و اتفاقا بازنده اصلی این ماجراها خود تلویزیون است!

آخرین نیوز برای دور زدن تحریم های صدا و سیما علیه برخی دلسوزان انقلاب و مردم، بزودی فیلم کامل سخنرانی رائفی پور را منتشر خواهد کرد.

رسانه

430 نمایش

نظر دادن