تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 اسفند 1402 ساعت 14:03

معرفی سرویس های جذاب فروشگاه پرمی شاپ

انواع خدمات فروشگاه پرمی شاپ در واقع اکانت های پولی برای اشتراک‌های نرم‌افزار هایی هستند تا شما از همه ویژگی‌های نرم‌افزاری تنها با خرید اکانت پولی آن استفاده کنید. اکانت های پریمیوم راهی عالی برای دسترسی به محتوای انحصاری و خدمات انحصاری در سایت‌ها و برنامه‌های مختلف است.

با خرید یک اکانت کاربری خاص، ممکن است به ویژگی‌ها و خدماتی دسترسی داشته باشید که با نسخه رایگان این سایت و برنامه‌ها در دسترس نیستند. قیمت خرید اکانت پریمیوم بر اساس نوع سایت و استفاده متفاوت است، اما به طور کلی، خرید اشتراک پریمیوم بیشتر از استفاده از اکانت رایگان برنامه هزینه دارد. خرید یک اکانت پریمیوم راه خوبی برای دریافت محصولات و خدمات انحصاری است.

هر نرم‌افزار می‌تواند یک اکانت پرمیوم و یک اکانت رایگان داشته باشد که در مورد دسترسی به ویژگی‌های نرم‌افزار متفاوت است. امروز در این مقاله با خدمات فروشگاه premi.shop و نحوه خرید از پرمی شاپ آشنا شوید.

اشتراک برنامه Premium چیست؟

اکثر نرم افزارهایی که امروزه خدماتی را به کاربران ارائه می دهند، اشتراک های پولی را نیز برای ایجاد درآمد ارائه می دهند. در واقع خدمات خود را در دو حالت رایگان و پرمیوم ارائه می کنند. عملکرد بخش رایگان محدود است و کاربران تشویق به خرید اشتراک های پولی و پرمیوم می شوند. تیم توسعه نرم افزار شرکت ها ویژگی های خاصی را در اکانت های پریمیوم قرار داده اند تا کاربران بتوانند از مزایای خدمات و امکانات VIP بهره مند شوند.

خرید و فروش اکانت های پریمیوم یک معادله برد-برد است. زیرا کاربران در هنگام پرداخت از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد و تجربه دلپذیرتری از سرویس مورد نظر دریافت می کنند و همچنین به درآمدزایی برای سرویس مورد نظر کمک می کنند. از طرفی این منبع درآمد خدمات و امکانات با کیفیتی را در اختیار شرکت قرار می دهد.

خدمات پرمیوم انواع اکانت های کاربردی در فروشگاه پرمی شاپ

نرم افزارهایی در زمینه های مختلف مانند: طراحی گرافیک و طراحی ویدئو، ویرایش عکس و فیلم، انتخاب عکس برای محتوا، ایجاد پست و استوری وجود دارد. همچنین از قالب ها و امکاناتی خوبی در این برنامه ها استفاده می شود. این برنامه ها همچنین دارای آرشیوهای غنی از انواع محتوای دیجیتال هستند و اشتراک های پرمیوم را به کاربران حرفه ای خود ارائه می دهند. برخی از انواع خدمات فروشگاه پرمی شاپ عبارتند از:

  • اکانت Canva Premium
  • اکانت پرمیوم PicsArt
  • و…

خرید انواع اکانت و اشتراک موسیقی در پرمی شاپ

اشتراک های پخش موسیقی مانند : اکانت اسپاتیفای پرمیوم دارای مجموعه ای غنی از انواع موسیقی در سبک های مختلف، پادکست های ایرانی و خارجی، دانلود آهنگ با کیفیت بالا، دسترسی به ایستگاه های رادیویی اینترنتی و سایر امکانات می باشد. انواع سرویس‌های موسیقی فروشگاه premi.shop معمولاً با یک اکانت پولی و پرمیوم ارائه می‌شوند و پرداخت هزینه آن‌ها به شما امکان دسترسی انحصاری به آن ویژگی‌ها را می‌دهد. محبوب ترین اشتراک ها در این زمینه عبارتند از:

  • اکانت پرمیوم Spotify
  • اشتراک Soundcloud
  • Apple Music Premium
  • و…

انواع اکانت فیلم و سریال را از فروشگاه پرمی شاپ بخرید

اشتراک فیلم ها و سریال ها، گزارش برنامه ها و سرویس پخش آنلاین انواع فیلم، سریال و برنامه های ورزشی، اخبار و شو های طنز تلویزیونی از این دسته اشتارک های قابل خرید در فروشگاه پرمی شاپ هستند. همچنین شامل اکانت های نرم افزاری غیر رایگان برای پخش آنلاین کانال های تلویزیونی ماهواره ای می شود. برخی از این خدمات مهم عبارتند از:

  • اشتراک پرمیوم YouTube
  • اشتراک Netflix
  • و…

اشتراک آموزشی

نرم افزار های آموزشی یکی از پرطرفدارترین سرویس های فروشگاه پرمی شاپ است و شامل آموزش های زیادی در زمینه های مختلف علمی، مهارت ها و فنون می باشد. نرم افزارهای آموزش زبان، نرم افزارهای آموزشی ویدئویی، دوره های کاربردی تجاری و برنامه ها و نرم افزارهای برنامه نویسی از این نوع نرم افزارها هستند. اکثر این نرم افزارها دارای اشتراک پرمیوم هستند.

  • اشتراک Blinkist
  • اکانت Scribd

خرید اشتراک های بازی و گیم از Premi.shop

مجموعه دیگری از برنامه ها که در چند سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا محبوبیت خاصی پیدا کرده اند، اکانت های گیمینگ هستند. این اکانت ها از دیوایس های موبایلی اندروید و IOS ، کامپیوتر های خانگی و کنسول های بازی محبوب پشتیبانی می کنند.

چند سالی است که استفاده از سرویس گیم فروشگاه پرمی شاپ با اکانت های گم و بازی در بین جوانان محبوب شده است. زیرا استفاده از آن سرگرم کننده است و دارای ویژگی های خاصی است که به کاربران اجازه می دهد با دوستان خود وقت بگذرانند و حتی در تورنومنت ها و مسابقات بزرگ گیم شرکت کنند.از جمله این اکانت های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک سرویس Game Pass
  • اکانت سرویس Play Station Plus
  • خرید V-Bucks بازی فورتنایت
  • و…

اشتراک های مسیریابی و ثبت رکورد

در دنیای امروز، هر چیزی که بتواند افراد را به یکدیگر متصل کند، از دیدگاه کاربر بسیار مطلوب است. این موضوع در دنیای بازی های فردی نیز مهم است. در ورزش هایی مانند … دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی، مسابقه استقامتی و غیره، افراد می‌توانند از برنامه‌های تلفن همراه برای اشتراک‌گذاری مسیرهای خود با دیگران، مقایسه میزان کالری سوزانده شده و مسیرهای دوستان خود استفاده کنند.

در سرویس‌های مختلف فروشگاه پرمی شاپ، ویژگی‌هایی مانند چت با دوستان نیز امکان‌پذیر است که فقط برای کسانی که اشتراک پرمیوم این برنامه‌ها را خریداری می‌کنند در دسترس است. نرم افزار برای بازیکنانی که قصد تمرین حرفه ای و تعامل با افراد دیگر را دارند توصیه می شود. نمونه های خوبی از این برنامه در فروشگاه Premi.sop موجود است.

  1. برنامه Strava: با این اپلیکیشن می توانید مسیری را که طی کرده اید (با دوچرخه، پیاده یا حتی با ماشین) ضبط کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید دوستان خود را در این برنامه دنبال کنید و با آنها تمرین کنید.
  2. برنامه Pedometer++: این برنامه برای گوشی های اپل است و به شما امکان می دهد برای روز ورزشی خود اهدافی را تعیین کنید (مثلاً دوچرخه سواری 100 کیلومتر). نسخه پریمیوم این برنامه در پایان هر روز اطلاعات مفیدی مانند تعداد کالری، مسافت طی شده و غیره را ارائه می دهد.
  3. برنامه Relive: با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی نقشه مسیر را با عکس های گرفته شده در حین آموزش ترکیب کرده و همراه با موسیقی در اینستاگرام خود قرار دهید. حساب پریمیوم این برنامه ویژگی های منحصر به فردی از جمله ویرایش عکس و ویدیو را ارائه می دهد.
174 نمایش

نظر دادن