تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 اسفند 1391 ساعت 07:01

بارسلونا يک – رئال مادريد 3/ صعود رئالي ها به فينال جام حذفي اسپانيا

 

بارسلونا يک – رئال مادريد 3 ؛ ورزشگاه نوکمپ
 
گل ها: کريس رونالدو (13 پنالتي و 57) و رافائل وارانه (68) براي رئال مادريد، آلبا (89) براي بارسلونا
 
ديدار رفت دو تيم با نتيجه يک بر يک به پايان رسيده بود. بدين ترتيب رئال مادريد در مجموع ديدار رفت و برگشت با نتيجه 4 بر 2 راهي فينال جام حذفي اسپانيا شد.
 
*حذف غم‌انگيز بارسلونا در شب رويايي قوهاي سپيد
 
تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در دور برگشت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا در نوکمپ ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود قوهاي سپيد مادريد به پايان رسيد.
 
نيمه اول بازي با حملات بارسلونا شروع شد و در حالي که تا دقيقه 13 بازي با فشار تيم بارسا پيش مي‌رفت اين تيم رئال مادريد بود که با ضد حمله‌اي خطرناک توسط رونالدو صاحب يک پنالتي شد که اين پنالتي را خود کريس رونالدو وارد دروازه آبي اناري‌ها کرد. در نيمه اول بارسلونا مي‌توانست توسط ليونل مسي در دقيقه 38 به گل تساوي برسد که ضربه ايستگاهي اين بازيکن با اختلاف بسيار کم از کنار تيرک عمودي دروازه به خارج رفت.
 
در نيمه دوم نيز رئال مادريد روي يک ضدحمله باز هم توسط رونالدو به گل رسيد و رئال مادريد را 2 بر صفر پيش انداخت. در دقيقه 58 بالاخره داويد ويا به جاي فابرگاس به ميدان آمد تا بارسا بازي را هجومي‌تر آغاز کند.
 
گل با ضربه سر دقيقه 68 وارانه آب سردي بر پيکره نيمه جان بارسلونا بود تا اين تيم دقايق باقيمانده را عملا بدون هيچ اميدي بازي کند. در دقيقه 89 جوردي آلبا يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد و در نهايت نيز بازي با نتيجه 3 بر يک به سود رئال پايان يافت.
 
رئال مادريد در فينال با برنده ديدار دو تيم اتلتيکو مادريد و سويا ملاقات خواهد کرد.

 

1835 نمایش

نظر دادن