تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1402 ساعت 07:21

گرفتار شدن ۳ خودرو در سیل مازندران

بارندگی‌های پاییزی در برخی مناطق مازندران منجر به آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد خودرو‌ها و بالاآمدن آب رودخانه‌ها شده است.

بارش‌های پیش‌بینی‌شده که از عصر امروز جمعه ۲۶ آبان آغاز شده و همچنان ادامه داد در برخی مناطق مازندران سبب جاری شدن روان‌آب و آبگرفتگی معابر شده است.

محمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران در این باره، گفت: بارش باران بیشتر مناطق استان از جمله مناطق شرقی و مرکزی را تحت تاثیر قرار داده است و منجر به بالا آمدن سطح روان‌آب در خیابان‌ها و رودخانه‌ها شده است.

او از مردم خواست به دلیل احتمال بروز سیلاب‌های محلی به هیچ وجه در مسیر رودخانه‌های استان تردد یا اتراق نکنند.

محمدی افزود:رانندگان هنگام تردد در جاده‌های استان بویژه در محور‌های کوهستانی و در هنگام شب، ضمن رعایت نکات ایمنی با کسب اطلاعات از مسیر و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

طغیان رودخانه در شهرستان نور سه دستگاه خودرو را با خود برد 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران  گفت: بالا آمدن سطح آب رودخانه حاجی ماهرود شهرستان نور و وقوع سیلاب سه خودرو را با خود برد.

محمدی افزود: گروه‌های جستجو و نجات از سازمان‌های آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان در حال پیمایش مسیر رودخانه برای آگاهی از سرنوشت این سه خودرو هستند.
او ادامه داد: شدت بارش‌ها در برخی مناطق استان مانند بورخانی، نفت چال و انتهای جوارم در محور سوادکوه نیز زیاد بود و راهداران نقاط رانشی را پاکسازی کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: هشدار‌های لازم در خصوص وقوع بارش‌های رگباری و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی از چند روز گذشته از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام شده بود.

محمدی گفت: با وجود هشدار‌هایی که داده شده است متاسفانه برخی افراد به این هشدار‌ها بی توجهی کردند و در کنار رودخانه و مسیل‌ها اتراق کرده بودند.

202 نمایش

نظر دادن