تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 فروردين 1403 ساعت 14:21

واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو

جنبش حماس به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر، که در آن وعده داده به رفح حمله کند و به تلاش برای ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، ادامه دهد، پاسخ داد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو با تشدید جنگ نابودی علیه مردم ما در نوار غزه، از لفاظی‌های مذهبی برای دستیابی به اهداف سیاسی جنایتکارانه خود استفاده می‌کند.

حماس افزود: «تهدید به آزار و اذیت و کشتن رهبران مردم ما و تاکید بر عزمش برای انجام جنایت بزرگ در شهر رفح، چالشی شرم آور برای همه درخواست‌ها و مواضع بین‌المللی است که نسبت به هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح که مملو از آوارگان است، هشدار می‌دهند.»

جنبش مقاومت حماس ادامه داد: آنچه توسط دولت تروریستی صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به همراه گروه شهرک نشینان افراطی که مملو از افسانه‌های مزخرف و جنایتکارانه مذهبی هستند، از کشتار کودکان، زنان و سالمندان، سوزاندن و نابودی شهرها و نمادهای غیرنظامی، گرسنگی دادن به غیرنظامیان انجام می‌شود و نیز جنایاتی که تاریخ معاصر هرگز ندیده است، باعث می‌شود نامش به عنوان نمادی از شر و جنایتی که قبلاً هرگز بشریت در همه اعصار ندیده است شناخته شود.

نتانیاهو با تاکید بر اینکه ارتش اسرائیل وارد رفح خواهد شد، در رجز خوانی جدید خود گفت: «شما نمی‌توانید شر را با رها کردنش در رفح شکست دهید. ما وارد رفح خواهیم شد و همینطور السنوار را از بین خواهیم برد.»

منبع: ایسنا

188 نمایش

نظر دادن