تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 10:07

حسن یزدانی و ۲ قهرمان دیگر استخدام شدند

با تلاش فدارسیون کشتی سه ملی‌پوش آزاد و فرنگی به استخدام بانک ملی ایران درآمدند.

مراسم تجلیل از سه قهرمان کشتی دوشنبه شب با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.

امیرحسین زارع، امین میرزازاده و حسن یزدانی ملی‌پوشانی بودند که توانستند در رقابت قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی با کسب مدال خوشرنگ طلا و نقره به استخدام بانک ملی در آیند.

علیرضا دبیر در این مراسم با محکوم کردن جنایات اسراییل در غزه گفت: قبل از پیکارهای جهانی، پیگیری لازم برای استخدام برای این سه ملی‌پوش انجام و قرار شد در کشتی پایه و توسعه این رشته در کشور با بانک ملی همکاری خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه جمعیت کشتی در گذشته ۳۰ هزار نفر بود گفت: در حال حاضر جامعه کشتی به ۴۰۰ هزار نفر رسیده است و بنا داریم تا ۴ سال آینده به یک میلیون نفر برسد.

وی ادامه داد: کشتی ۸۱ درصد مدال ایران را به خودش اختصاص داده است و توانست در بازی‌های آسیایی با ۵ نشان طلا بگیرد.

مدیرعامل بانک ملی نیز گفت: به شما عزیزان افتخار می‌کنیم. در عرصه قهرمانی با شادی شما ما نیز شاد و با ناراحتی شما ناراحت شدیم. به نوعی مردم قدردان زحمات شما هستند.

نجارزاده ادامه داد: این امکانات در قبال زحمات شما ناقابل است. کشتی ورزش ملی و پهلوانی ما بوده و بانک ملی به ورزش ملی و قهرمانی توجه خاصی دارد.

161 نمایش

نظر دادن