تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 دی 1401 ساعت 14:00

آرزوهایت را با بادام زمینی زندگی کن

یکی از محصولات که امروزه به دلیل طعم دانشین و خواص فراوان آن از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد بادام زمینی آستانه است این محصول با فروش بالایی که دارد می تواند سود خوبی را به شما برساند پس پیشنهاد می کنیم فعالیت خود را در حیطه انواع بادام زمینی که در ادامه پر فروش ترین آن ها را معرفی کرده ایم آغاز کنید.

بادام زمینی آستانه

بهترین نوع بادام زمینی را می توان بادام زمینی آستانه معرفی کرد زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است که در ادامه به مشخصات این محصول درجه یک می پردازیم یکی از باکیفیت ترین و درشت ترین بادام زمینی بادام زمینی آستانه است که می توان گفت در نوع اصل بادام زمینی آستانه هیچ کدام تلخ با مزه بدی ندارند در برداشت این محصول و آماده سازی آن برای مشتری از دستگاه های مخصوص استفاده می شود.

استفاده از این دستگاه های مجهز باعث می شود بهترین بادام زمینی ها بسته بندی شوند بدون شکستگی و پوکی و محصولی با کیفیت به دست مشتری می رسد بادام زمینی آستانه یکی از خوشمزه ترین نوع این محصول است که می توانید خریداری و مصرف کنید زیرا آستانه اشرفیه در حدود 2 هزار هکتار از این محصول را کشت می دهد و عرضه می کند.

 https://akharinnews.com/images/1401/10/26/11.jpg

بادام زمینی در پارس اباد

این نوع از بادام زمینی در پارس اباد دشت مغان در حجم انبوهی تولید می شود، که از مشهور ترین نوع بادام زمینی ایرانی است در مناطق مختلف ایران بادام زمینی کشت می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد بادام‌‌ زمینی آستان اشرفیه، بادام زمینی در پارس اباد و بادام زمینی مینو دشت از معروف ترین نوع بادام زمینی ایرانی است.

یکی از محصولات کشاورزی مهم در دشت معان برداشت بادام زمینی در پارس آباد است که نیاز بخش عمده بازار ایران را تامین می کند بادام‌ زمینی با اینکه در مراکز خشکبار و آجیل فروشی عرضه می شود اما از لحاظ علمی جزو گیاهان دو لپه ای و در دسته باقالاییان قرار دارد بادام زمینی دارای ارزش غذایی بالایی است که در بین ورزشکاران بسیار محبوب است.

 https://akharinnews.com/images/1401/10/26/12.jpg

بادام زمینی سرکه ای مزمز

بادام زمینی سرکه ای مزمز یکی از تنقلات خوشمزه برای کودکان بوده و با دارا بودن طعم بینظیر توجه آن ها را جلب می‌ کند همان طور که می دانید بادام زمینی سرکه ای مزمز در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می شود آن ها دارای کیفیت بسیار زیادی هستند و قبل از بسته بندی این محصول ابتدا آن ها را مزه دار می کنند.

طعم دار کردن این بادام زمینی ها با سرکه، نمک و دیگر مواد غذایی خوشمزه صورت می گیرد بادام زمینی در سطح زمین های کشاورزی پرورش می یابد و به عنوان یکی از دانه های آجیلی بوده که از ریشه گیاهان به دست می‌ آید آن ها پس از برداشت باید خشک گردند تا از به وجود آمدن کپک و سیاهی جلوگیری شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/10/26/13.jpg

205 نمایش

نظر دادن