تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 آبان 1401 ساعت 14:00

ایزوگام سقف امنیت مالی ام را عایق کرد

در فرآیند میلیاردر شدن دو موضوع مهم مطرح است، اولی آن که چگونه بتوانیم به ثروت برسیم و دومین مسئله که اهمیت بیشتری نیز دارد آن است که چگونه از ثروت بدست آمده نگهداری کنیم و بتوانیم آن را افزایش دهیم. من با ورود به حوزه ایزوگام توانستم ثروت بسیار زیادی بدست آوردم و در عین حال با به گردش درآوردن این ثروت در کارم آن را افزایش دادم.

ایزوگام بندرعباس

با شناختن یک سری از نکات در هنگام تهیه ایزوگام بندرعباس به آسانی می توان ایزوگام مرغوب را از یک عایق بی کیفیت تشخیص داد. این نکات عبارتند از:

1. نشان استاندارد ایزوگام: ایزوگام های مرغوب از مواد اولیه مرغوب تولید می شوند. در نتیجه عایقی که از مواد مرغوب تشکیل شده باشد دارای نشان استاندارد است.

2. تهیه ایزوگام از مراکز معتبر: حتماً باید عایق را از مراکز معتبر و قابل اطمینان خریداری کرد.

3. خدمات پس از فروش و ضمانت نامه عایق: شرکت تولیدی که به محصولات خود اطمینان کافی دارد برای محصولات تولیدی خود ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در نظر می گیرد.

4. وزن و ضخامت استاندارد: در تولید ایزوگام های مرغوب از قیر خالص و باکیفیت استفاده می شود در نتیحه عایق های باکیفیت دارای وزن و ضخامتی استاندارد هستند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/30/11.jpg

ایزوگام ایرانی

ايزوگام كه با تنوع خود همواره بهره مند از كارائي هاي متفاوت ميباشد با گذر از آزمون هاي مختلف درآزمايشگاه هاي كارخانجات توليدي ضريب مقاومت آن افزايش يافته و آسودگي خاطر مصرف كنندگان را ارتقاء ميبخشد.عایق های رطوبتی ایزوگام ایرانی پشم شیشه اصل آمیزه ای از قیرهای اصلاح شده و پلیمرها می باشد.

محصولات ایزوگام پشم شیشه از پلیمرهای ترموپلاست از قبیل پلی پروپیلین و قیرهای پالایشی و الیاف های تقویت کننده حاصل شده است. تولیدات ایزوگام پشم شیشه با انعطاف پذیری مناسب قابلیت ضد آب بودن را به خوبی نمایان می سازد. ترکیب بیتومینی کاملاً اصلاح شده ایزوگام پشم شیشه در برابر فرسودگی حرارت، برودت، دارای مقاومت بسیار بالایی است.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/30/12.jpg

ایزوگام عایق رطوبتی

عایق های پیش ساخته ایزوگام عایق رطوبتی پشم شیشه اصل از دو لایه تقویت کننده شامل تیشوی نبافته با نخ شیشه و پلی استر (نوع سوزنی) حاصل شده است.

عایق های رطوبتی ایزوگام پشم شیشه اصل ضمن مقرون به صرفه بودن از کارایی لازم برخوردار است. بنابراین جابجایی های متعادل ساختمان و نوسانات متعارف سطح را تحمل می نماید.

عایق های رطوبتی ایزوگام پشم شیشه اصل جهت نصب بر روی پشت بام های شیب دار و مسطح تونل ها، سدها، پی ساختمان ها، استخرها، تراس ها، کانال های آب رسانی و تاسیساتی، حوضچه های صنعتی پارک ها، انبارها و غیره استفاده می گردد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/30/13.jpg

206 نمایش

نظر دادن