تاریخ انتشار: شنبه, 26 مهر 1393 ساعت 14:36

دیوار بانک فرو ریخت، 4 نفر مجروح شدند +عکس

ریزش ساختمان شعبه بانک در سمنان چهار مجروح بر جا گذاشت.

 

فروریختن دیوار یکی از بانک‌های خیابان امام (ره) شهر سمنان منجر به مجروح شدن چهار نفر شد.

گودبردار در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های سمنان باعث فروریختن دیوار برخی ساختمان‌ها و دیوارهای این منطقه و از جمله یک بانک شد.

خیابان امام، در یکی از قدیمی‌ترین محلات سمنان و در بافت فرسوده این شهر واقع شده است. مجروحان به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

ایرنا نوشت: گودبرداری غیر اصولی در سمنان موجب ریزش بخشهایی از شعبه یک بانک در سمنان شد و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

این حادثه حوالی ساعت 9 صبح امروز شنبه در خیابان امام خمینی سمنان رخ داد و بر اثر آن بخشی از ساختمان شعبه بانک واقع شده در کنار یک پروژه در دست ساخت ریزش کرد و بر اثر آن یک نفر زن و سه نفر مرد که از مراجعین و کارکنان بانک مذکور بودند مصدوم شدند.

بدنبال وقوع این حادثه نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند و حسن شکرالهی، مدیرعامل هلال احمر سمنان گفت: با تلاش امدادگران مجروحین این حادثه بلافاصله خارج و به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان نیز گفت: این حادثه چهار مجروح داشت که حال مجروحین خوب است.

احمد طاهری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاکی است که نیروهای امدادی هم اکنون در حال انجام اقدامات لازم در محل هستند و استاندار سمنان نیز با حضور در محل در جریان این حادثه قرار گرفت و عملکرد نیروهای امدادی را بررسی کرد.

شکرالهی مدیرعامل آتش نشانی سمنان نیز گفت: سه تیم عملیاتی در این حادثه به محل اعزام شدند و نیروهای این سازمان که متشکل از ایستگاه دو ، چهار و مرکزی بودند سه نفر را از زیر آوار خارج کردند.

 

1572 نمایش

نظر دادن