تاریخ انتشار: شنبه, 06 آذر 1395 ساعت 08:37

غفوری‌فرد: انتخابات مجلس زنگ خطری برای مصباح و پایداری‌ها باشد/دوستان احمدی‌نژاد هم در لیست بررسی اصولگرایان هستند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در انتخابات قبل آقای مصباح یزدی و پایداری‌ها در جمع اصولگرایان نیامدند و نتیجه آن را هم در انتخابات مجلس دهم در تهران دیدیم.

حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی های انتخاباتی در داخل جریان اصولگرا و حمایت از روحانی عنوان کرد: در داخل اصولگرایان طیف های وسیعی وجود دارد. ممکن است برخی موافق آقای روحانی و برخی مخالف باشند. در حال حاضر در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

 او افزود: در حال حاضر هر کسی که در مظان کاندیداتوری باشد، در بررسی های اصولگرایان قرار خواهد گرفت. شاید بیش از ۳۰ اسم در حال بررسی است که تا این لحظه هیچ تصمیمی در مورد آنها گرفته نشده است. از لیست مورد بررسی اصولگرایان کسی حذف و یا تایید شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در این میان آقای روحانی هم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت است که اصلی ترین تشکل سیاسی اصولگرایان محسوب می شود. اما اینکه خود او چه گرایشی دارد باید بررسی شود. این موضوع هم درون جریان اصولگرا در حال بررسی است.

غفوری فرد در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اصولگرایان همچون سال ۸۴ از کاندیدایی ناشناخته حمایت کنند، گفت:  چنین چیزی صحت ندارد. الان درباره هیچ فردی نظری اتخاذ نشده است. تاکنون چهره هایی از آقای ولایتی روحانی تا دوستان آقای احمدی نژاد مثل الهام، حاجی بابایی و رستم قاسمی در لیست بررسی های ما قرار دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حامیان احمدی نژاد از کاندیدای اجماعی اصولگرایان حمایت خواهند کرد، گفت: ما تلاش خودمان را می کنیم که تمام اصولگراین از جمله دوستان آقای احمدی نژاد با لیست واحد وارد انتخابات شوند. در انتخابات قبل هم آقای مصباح یزدی و پایداری ها در جمع اصولگرایان نیامدند و نتیجه آن را هم در انتخابات مجلس دهم در تهران دیدیم.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات مجلس دهم زنگ خطری برای این دوستان باشد که بتوانند به بقیه اصولگرایان بپیوندند و به کاندیدای واحد برسند. در انتخابات شوراها هم حتما به لیست واحد خواهیم رسید.

644 نمایش

نظر دادن