تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 مهر 1395 ساعت 23:13

دعای «لیدی گاگا» برای مردم سوریه + عکس و فیلم

نامه زیبای "الکس" کودک 6 ساله اهل نیویورک به باراک اوباما، ریس جمهور ایالت متحده آمریکا بازتاب گسترده ای در خبرگزاری و رسانه های جهان داشته و مردم نیز با ثبت رکوردی تازه ویدئو کلیپ مربوط به این نامه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار آخرین نیوز، امروز (یکشنبه) لیدی گاگا خواننده بسیار معروف آمریکایی در جدیدترین پست خود برای مردم جنگ زده سوریه دعا کرد.

گفتنی است صفحه لیدی گاگا در توییتر در حدود 64 میلیون فالوور دارد.

لیدی گاگا همچنین فیلمی مربوط به نامه "الکس 6 ساله" به اوباما درباره "عمران 5 ساله سوری" را به اشتراک گذاشت.

الکس در نامه خود از اوباما خواسته تا " عمران دقنیش" را به نیویورک بیاورد و در خانه آنها سکنی دهد.

عمران کودک 5 ساله اهل حلب سوریه است که انتشار ویدئوی زخمی شدن او و خانواده اش در جریان یک بمباران و انتقال او به آمبولانس در 2 ماه پیش بازتاب بسیاری گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

این کودک 6 ساله نیویورکی در نامه 3 صفحه ای خود به اوباما نوشته است که یک دوست سوری به نام " عمر " در مدرسه دارد و او دوست دارد عمران سوری را با این دوست سوری خود آشنا کند.

عکس معروف از عمران 5 ساله سوری

او همچنین گفته است خواهر کوچکترش برای عمران پروانه جمع می کند و در صورتی که عمران به نیویورک و خانه آنها بیاید خواهرش اسباب بازی های خود را در اختیار او قرار خواهد داد.

الکس در نامه خود به اوباما گفته است آنها بی صبرانه منتظرند تا از عمران با گل و پرچم و بادکنک استقبال کنند. او گفته است آنها به عمران خانه و خانواده جدیدی خواهند داد.

فیلمی که لیدی گاگا در توییتر خود منتشر کرد:

3462 نمایش

نظر دادن