تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 مهر 1401 ساعت 20:19

ورزشکاران و هنرمندان ما فریب خوردند

مدرس رسمی AFC_FIFA گفت : دشمنان ایران تنها با جمهوری اسلامی دشمنی ندارند بلکه آنها مخالف ایران قوی و قدرتمند هستند و به دنبال تجزیه‌طلبی هستند.

حسین قزل‌سفلو مدرس رسمی AFC ـ FIFA در گفت‌وگو با فارس درباره اتفاقات اخیر کشور اظهار کرد: ما جامعه مربیان و مدرسین فوتبال از نظام جمهوری اسلامی و از رهبری حمایت می‌کنیم و تمام کسانی که فریب خورده اغتشاشات و استکبار جهانی هستند را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: هر کاری یک اصولی دارد و به هر حال اگر کسی اعتراض یا انتقادی دارد باید به صورت مدنی‌ت باشه نه اینکه اغتشاش کند. چون اغتشاش به مملکت و اقتصادش و فرهنگ و حتی ورزش مملکت آسیب برسد.

این مدرس رسمی FIFA ادامه داد: ما به عنوان ورزشکار به عنوان پیشکسوت از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

وی ضمن انتقاد از حرکات و حمایت‌های سلبریتی‌ها از ضدانقلاب، افزود: به نظر من این ورزشکاران و هنرمندان فریب خورده هستند. سربلندی وطن و مملکت از همه چیز مهمتر است. پرچم ما همه چیز ماست.

قزل‌سفلو افزود: ما خون دادیم و شهید دادیم تا پرچم کشور عزیزمان سرافراز باشد و همه شهیدان انقلاب برای این بود که نظام ما پابرجا باشد.

این مدرس خاطرنشان کرد؛ از تمام هنرمندان، ورزشکاران و تمام مربیان و بازیکنان تمام رشته‌های ورزشی می‌خواهیم که فریب دشمنان نظام را نخورند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران تنها با جمهوری اسلامی دشمنی ندارند بلکه آنها مخالف ایران قوی و قدرتمند هستند و به دنبال تجزیه‌طلبی هستند.

قزل‌سفلو در پایان گفت: ما همه مردم ایران باید متحد و همدل باشیم و به عنوان یک وطن‌پرست در این شرایط که دشمن چشم دیدن موفقیت‌های ایران قوی را ندارد از وطن دفاع کنیم.

535 نمایش

نظر دادن