تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 مهر 1401 ساعت 14:00

خانم بازیگر: ترجیح می‌دهم کم‌کار باشم

هنوز هیچ صحبتی برای حضورم در فصل جدید گاندو نشده است، البته فکر هم نمی‌کنم که در این سریال حضور داشته باشم زیرا کار شخصیتی که بازی می کردم در همان فصل پیش به اتمام رسید.

شهرزاد کمالزاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی در عرصه بازیگری نیستم، هم اکنون یک کتاب صوتی را براساس رمانی برای رده سنی نوجوان آماده می‌کنیم و من در آن راوی هستم.

وی در همین رابطه ادامه داد: البته به مناسبت ماه محرم به عنوان راوی بخش بانوان با برنامه تلویزیونی «دور گردون» حضور داشتم که همچنان پخش آن ادامه دارد.

تولیدات نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است

کمالزاده درباره کم کار شدن خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: واقعیت امر نمی‌توان به طور قطعی گفت اما احساس می‌کنم نسبت به دو سال گذشته تولیدات کمتر شده و به همین دلیل هم طبیعتا پیشنهادات برای بازیگری هم کم می‌شود. از سویی در میان پیشنهادات کار ویژه‌ای نبوده تا مرا برای بازی ترغیب کند.

بازیگر سریال «گاندو» در همین رابطه ادامه داد: به هر صورت وقتی به عنوان بازیگر سنت بالا رفته و کمی تجربه کسب می‌کنید، دوست دارید تا آثار بهتری را به مخاطب ارائه کنید، طبیعتا هیچکس دوست ندارد که بیکار باشد اما وسواس من برای انتخاب نقش بیشتر شده و دوست دارم گزیده کار باشم.

کمالزاده درباره حضورش در سینما اظهار کرد: از نظر من سینما مسیر خوبی را پیش می رود، آثار آن را دنبال می‌کنم و چند فیلمی که دیدم برایم بسیار جذاب بوده‌اند، به امید خدا اگر کار خوبی در سینما هم پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.

کمالزاده: پویایی و به روز بودن رمز موفقیت در بازیگری است

بازیگر سریال تلویزیونی «محکومین» ابراز کرد: من به عنوان بازیگر مسیری را طی کرده‌ام، نمی توانم به قطع بگویم که مسیرم درست بوده زیرا هرکسی در مسیرش اشتباهاتی انجام خواهد داد، من هم از این قاعده مستثنا نیستم، نمی‌توانم خودم را صد در صد آدم موفقی بدانم و به همین دلیل همیشه برای موفقیت در مسیرم تلاش می کنم.

کمالزاده پویایی را عامل موفقیت یک بازیگر دانست و اضافه کرد: بازیگر نباید در مسیر راکد بماند، باید هر روز خودش را به روز کند، مطالعه، تمرین، فیلم دیدن و شناسایی نیاز روز جامعه عواملی است که کمک می کند بازیگر موفقیتی مستمر داشته باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور احتمالی خود در فصل جدید گاندو خاطرنشان کرد: هنوز هیچ صحبتی برای حضورم در فصل جدید گاندو نشده است، البته فکر هم نمی‌کنم که در این سریال حضور داشته باشم زیرا کار شخصیتی که بازی می کردم در همان فصل پیش به اتمام رسید.

406 نمایش

نظر دادن