تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 آبان 1401 ساعت 18:43

خرید بک لینک تضمینی و فالو – فروشنده بهترین بک لینک

آموزش ساخت بک لینک فالو و تفاوت آن با نوفالو

هنگامی که قصد دارید از بک لینک برای بهبود سئو خارجی و سئو کلی سایت خود استفاده کنید ، اولین قدم شناخت انواع بک لینک است،دو نوع کلی از بک لینک وجود دارد که شامل بک لینک فالو و نوفالو می شود که هر دو این بک لینک ها تأثیر متفاوتی در سئو سایت دارند ، در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت بک لینک فالو و تفاوت آن با نوفالو بپردازیم.

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو 

لینک فالو و نوفالو هدف مشابهی دارند، یعنی اتصال یک وب سایت به یک سایت خارجی ، اما تفاوت این دو آنجایی است که اطلاعات متفاوتی را به موتورهای جستجو منتقل می کنند.به بیان دیگر ، کاربر متوجه تفاوت این دو نمی شود و نمی تواند تشخیص دهد که بک لینکی که روی آن کلیک می کند فالو است یا نوفالو ، اما موتورهای جست و جو متوجه تفاوت آن ها می شوند.

ربات های گوگل بک لینک های نوفالو را دنبال و بررسی نمی کنند و در نتیجه یک سایت نمی تواند اعتباری را از طریق لینک های نوفالو کسب کند.اما بک لینک های فالو توسط ربات گوگل بررسی می شوند و مورد ارزیابی قرار میگیرند.

بک لینک فالو راهی برای افزایش اعتبار دامنه (DA) یک وب سایت است ، در حالی که لینک نوفالو در واقع بر DA هیچ تأثیری نمی گذارد.وقتی ربات گوگل با لینکی مواجه می شود که به صورت نوفالو تنظیم شده است ، سیگنالی را دریافت می کند که لازم نیست لینک مورد نظر را مورد بررسی قرار دهد.

کاربرد بک لینک نوفالو چیست ؟

از لینک نوفالو زمانی استفاده می کنیم که:

  • در حال ایجاد بک لینک به سایتی هستیم که به وبسایت ما مرتبط نیست.
  • در حال ایجاد بک لینک به یک وبسایت غیر معتبر هستیم.
  • زمانی که می خواهیم مطمئن شویم برای استفاده از لینک ها جریمه نمی شویم.
  • برای صفحاتی که نیازی به ایندکس آن ها نیست،مانند صفحه تماس با ما در سایت و..
  • جهت طبیعی جلوه دادن نمایه بک لینک سایت برای جلوگیری از پنالتی گوگل.

بنابراین در چنین مواقعی باید از برچسب نوفالو برای بک لینک ها استفاده کنیم تا خزنده های گوگل ، لیک را دنبال نکنند.

اکثر بک لینک های شبکه های اجتماعی و نظرات وبسایت ها نوفالو هستند.

بنابراین تفاوت بک لینک فالو و نوفالو در این قسمت واضح به نظر می رسد. در حالت اول، ما با لینکی روبرو هستیم که به گوگل اجازه می دهد تا آن را از نظر رتبه بندی هم سایت مبدا و هم سایت مقصد بک لینک را در نظر بگیرد که موجب بهبود سئو می شود(اما تنها با استفاده از بک لینک با کیفیت). با این حال، با یک لینک nofollow، ما به گوگل اعلام می کنیم که پیوند مورد نظر یک لینک نامربوط است که نباید دنبال و بررسی شود.

آموزش ساخت بک لینک فالو

برای ساخت بک لینک فالو نیازی به استفاده از برچسب فالو نیست ، چراکه تمامی لینک ها به طور پیش فرض فالو هستند و اگر بخواهیم لینک را تبدیل به نوفالو کنیم باید برچسب   nofollow  را به کد HTML خود لینک اضافه کنیم.

بک لینک های تک صفحه ای ، بک لینک سایدبار ، بک لینک های وبلاگی و ساخت رپورتاژ ، همگی از جمله بک لینک های فالو محسوب می شوند که می توانید از آن ها برای ساخت بک لینک فالو استفاده کنید.

ساخت و سفارش بک لینک - خرید بک لینک های فالو : backlink.behtarinseo.ir

6379 نمایش

نظر دادن