تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 اسفند 1402 ساعت 11:17

خدمات چاه و فاضلاب در تهران

خدمات چاه و فاضلاب در تهران که شامل خدماتی مانند لوله بازکنی شبانه روزی و تخلیه چاه و تخلیه و لایروبی سپتیک و دیگر خدمات که با ضمانت و البته دارای مجوز خدمات با کیفیت انجام می شود .

خدمات چاه و فاضلاب در تهران

خدمات چاه و فاضلاب درتهران

خدمات چاه و فاضلاب در تهران گوناگون می باشد و قسمت های مختلفی دارد و برای تشریح خدمات چاه و فاضلاب در تهران ادامه مطلب توجه کنید که در این مقاله اگر با هر یک از مشکلات زیر برخورد کردید بتوانید بهترین عکس العمل را داشته باشید .

خدمات چاه و فاضلاب در تهران از جمله رفع گرفتگی لوله ،تخلیه چاه و لایروبی انواع مخزن های سپتیک و حفاری و لایروبی چاه برای انجام این خدمات باید دارای تخصص و تجربه ی بالایی باشد. شرکت شایان نو می تواند این خدمات را با ضمانت و با کیفیت تحویل مشتری بدهد زیرا داری سابقه ی خدمت رسانی سی ساله می باشد .

لوله بازکنی یا چاه بازکنی فاضلاب

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی یا چاه بازکنی فاضلاب هر لحظه امکان دارد به آن نیاز پیدا کنید و در لوله کشی های فاضلاب امکان دارد در هر نقطه ی خانه گرفتگی ایجاد شود و لوله خروج های اصلی و فرعی دچار لوله گرفتگی شود این مسدود شدن لوله یک امر طبیعی می باشد و امکان دارد در هر زمان و در هر مکان اتفاق بیفتد .

بیشتر افراد این تفکر را دارند که ساختمان های تازه ساخت به هیچ وجه دچار گرفتگی نمی شوند اما این طور نیست با رعایت نکردن برخی از موارد باعث گرفتگی در لوله های فاضلاب می شوید .که در ادامه مطالب به توضیحات بیشتر درباره علت های گرفتگی توضیح خواهیم داد.

علت های گرفتگی لوله فاضلاب

با رعایت نکردن در هنگام آشپزی و ریختن روغن و چربی به داخل سینک ظرفشویی

ریختن تفاله های ریز و درشت مانند تفاله چای و قهوه و پسماند های غذایی

وارد شدن مو در حمام ریختن آشغال به داخل زهکشی ها و استفاده نکردن از توری مناسب

در پشت بام ها از توری مناسب برای کف شور ها استفاده نکرده و در هنگام بارندگی آشغال هایی به داخل لوله رفته و باعث گرفتگی می شود .

در هنگام بازسازی و ساختن آپارتمان در سرویس های بهداشتی یا حمام ریختن مصالح ساختمانی به داخل لوله مانند سیمان دوقاب و ماسه قیر و...

لوله کشی سیستم فاضلاب نامناسب و غیر استاندرد و نداشتن شیب مناسب لوله

افتادن اشیا به داخل لوله

رعایت نکردن خودمان هنگام استفاده از سرویس بهداشتی و ریختن پد بهداشتی و دستمال به داخل لوله ها

ورود ریشه ی درختان به لوله ها که باعث شکستگی و جلوگیری از حرکت آب می شود.

چگونه خودمان در خانه لوله ی مسدود شده را باز کنیم ؟

ما در این مقاله راه حل هایی برای باز کردن لوله قبل از تماس با یک چاه بازکنی تهران توضیح می دهیم که امیدواریم موثر باشد .

استفاده از محلول های شیمیایی که در سوپرمارکت ها موجود است و می توانیم برای لوله هایی که از گرفتگی ضعیف تری برخوردار هستند استفاده کنیم .

به کار بردن محلول جوش شیرین و سرکه و آب جوش که محلول ها را باهم مخلوط کرده و به داخل لوله می ریزیم .

استفاده از تلمبه یا پیستون ها که در برخی موارد جوابگو بوده و موثر .

البته این موارد ذکر شده برای لوله ایی می باشد که از گرفتگی ضعیف تری داشته باشند و یا برای پیشگیری می توانید استفاده کنید.

لازم به ذکر است حتما حتما توجه کنید لطفا برای بازکردن گرفتگی لوله از اسید استفاده نکنید علاوه بر احتمال آسیب به خودتان باعث می شود که عمر لوله ها بسیار کم شود و لوله آسیب ببیند و شما را درگیر هزینه های بسیاری مانند تعویض سیستم لوله کشی بکند پس در بیشتر موارد احتیاج داریم به یک متخصص لوله بازکنی هزینه ی پرداخت به یک سرویس کار بسیار به صرفه تر از تعویض سیستم لوله کشی می باشد .

راستی قیمت لوله بازکنی ها چقدر است ما در این این مقاله به توضیح موارد تاثیر گزار در قیمت ها توضیح می دهیم پس با ما باشید.

قیمت های لوله بازکنی چقدر است ؟

خدمات چاه و فاضلاب در تهران

قیمت لوله بازکنی چقدر است ؟ این سوالی است که امکان برای افرادی که درگیری گرفتگی لوله شده اند بشود نرخ ها از سیصد هزار تومان تا یک میلیون تومان متغییر می باشد .قیمت ها بر اساس سختی کار و نوع فنر استفاده شده تعیین می شود .

مورادی که در مشخص شدن نرخ لوله بازکنی و چاه بازکنی تاثیر گزار است عبارت اند از :

  1. رسوب زدایی لوله هایی که نیاز دارند .
  2. لوله های از جنس چدنی و قدیمی
  3. بازکردن لوله هایی که از مصالح ساختمانی پر شده است که این لوله ها نیاز دارد به وقت و انرژی بیشتری دارد تا لوله باز شود .
  4. لوله هایی که از ورود ریشه ی درختان به داخل لوله مسدود شده است .
  5. خارج کردن اشیا از داخل لوله
  6. استفاده از فنر های مختلف با متراژ های گوناگون
  7. استفاده از دستگاه دیگر به نام پمپ باد یا تراکم هوا

حالا چگونه بهترین شرکت لوله بازکنی را انتخاب کنیم که قیمت مناسب و تعیین شده را به ما ارائه دهد نگران نباشید ما در اینجا ملاک یک شرکت معتبر را برای انتخاب شما بیان خواهیم کرد پس با ما باشید .

بهترین شرکت لوله بازکنی تهران

بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران که می توانید انتخاب کنید این است که دارای مجوز رسمی باشند و دارای سابقه ی کاری بالا زیرا اگر سابقه ی کاری داشته باشند دارای سرویس کاران ماهر و باتجربه ایی هستند که به لوله آسیب نمی رسانند و به روش اصولی و اساسی لوله را باز می کنند تا گرفتگی دوباره بر نگردد.

و مورد دیگر می توانید از نظرات مشتریان قدیمی آن شرکت در سایت آن مطالعه کنیم و در شرکت های معتبر در اتمام کار خود فاکتوری ارائه می دهند که درآن تضمین کیفیت کاری را دارند .

پس برای انتخاب یک شرکت معتبر خدمات چاه و فاضلاب در تهران بهتر است به این نکات توجه کنیم .

حال به سراغ خدمات دیگر خدمات چاه فاضلاب در تهران می رویم می توان به تخلیه چاه اشاره کرد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم .

تخلیه چاه فاضلاب در تهران

تخلیه چاه در تهران

تخلیه چاه فاضلاب در تهران شبانه روزی می باشد .چاه مکانی می باشد که مصارف آب و فاضلاب روزانه به داخل آن روانه و هدایت می شود و در هر ساختمان چاهی تعبیه شده است با متراژ های مختلف که این متراژ بستگی به تعداد طبقات ساختمان و مصارف آن مکان دارد،البته در برخی از مناطق تهران و دیگر شهر ها فاضلاب ها و چاه به فاضلاب اصلی شهر وصل شده است یعنی چه ؟ به این معنی می باشد چاه آپارتمان شما به سیستم اصلی فاضلاب شهری یا اگو یا منهول اصلی شهری متصل شده است که چاه بعد از پر شدن به فاضلاب اصلی سر ریز می شود در این صورت چاه شما دیگر نیاز به تخلیه و لایروبی آن ندارید.

اما هنوز متاسفانه در بیشتر مناطق به سیستم فاضلاب شهری متصل نشده اند و به تخلیه چاه فاضلاب نیاز دارند.

زمانی به تخلیه چاه فاضلاب نیاز داریم که که چاه پر از آب و لجن شده است و چاه دیگر قادر به جذب آن نبوده و چاه پس می زند و از تمامی لوله های فاضلاب بالا می زند .

نشانه هایی که نشان می دهد چاه پر شده است چیست ؟

مواردی وجود دارد که با دقت بیشتر ما می توانیم تشخیص دهیم که دیگر چاه ما نیاز به تخلیه دارد ،موارد قابل توجه این موارد می باشد :

  • انتشار بوی بد در فضا
  • در اطراف درب چاه در هنگام روز آب پس می زند و در شب فروکش می کند.
  • در زمان بارندگی آب چاه فاضلاب بالا می زند .
  • وچود حشرات مانند سوسک در خانه
  • مشاهده گرفتگی پی در پی در لوله های فاضلاب البته لازم به توضیح بیشتر در این مورد لوله های خروجی فاضلاب اصلا دچار گرفتگی نیستند این آب چاه می باشد که از یکی یا دو تا از خروجی ها بالا می زند و ما احتمال دارد هفته ایی چند بار با این موضوع برخورد کنیم ،پس هوشیار باشیم اگر در یک هفته دوبار دچار گرفتگی در لوله شدیم متوجه این موضوع بشویم که احتمال دارد که چاه ما پر شده است .

در هنگام مواجه شدن با موارد بالا بهتر است چاه خود را تخلیه و لایروبی و بازسازی کنیم .

حال تخلیه چاه چگونه انجام می شود پس به مطالعه ادامه ی مطالب بپردازین.

تخلیه چاه چگونه انجام می شود ؟

بعد از تماس با یک شرکت معتبر مورد نظر با پرسیدن اطلاعات مورد نیاز درباره ابعاد چاه و نوع چاه و درباره ی نوع ماشین تخلیه چاه با حجم و ظرفیت مناسب چاه شما با همراه پمپ ها درخواست خود را ثبت می کنید و در مرحله ی بعد شرکت ماشین تخلیه چاه را به محل اعزام می کند و تخلیه کامل چاه را انجام می دهند و هر گونه مواد لجن و فضولات را از چاه تخلیه می کنند .

تخلیه چاه با پمپ سه فاز و یا تک فاز چگونه است ؟

این نوع پمپ ها با نام های دیگر مانند لجن کش و آب کش هم گفته می شود پمپ سه فاز یا لجن کش هر نوع مواد لجنی را تخلیه می کند به غیر از آشغال های درشت مثلا آشغال به اندازه ی یک ماسه را قادر نیست که به بیرون بکشد و پمپ های تک فاز یا آب کش فقط آب موجود در چاه را تخلیه می کند .

این پمپ ها باید به داخل چاه فرستاده شود و از ته چاه شروع به تخلیه میکنند.

پمپ مکنده چگونه می باشد ؟

پمپ مکنده یا ساکشن پمپی می باشد که مانند جاروبرقی عمل می کند که روی ماشین نصب شده و با موتور و روشن بودن ماشین کار می کند این نوع پمپ بسیار قوی بوده و هر گونه مواد را از چاه بیرون می کشد حتی آشغال های درشت مثل استخوان های مرغ یا حتی بزرگتر از آن را این پمپ بسیار قوی بود و هم چنین در قیمت هم بسیار به صرفه تر می باشد .

بازسازی چاه چیست ؟

بعد از تخلیه چاه خود از تمامی مواد آب و لجن از درون چاه می توانیم چاه خود را بازسازی کنیم یعنی با استفاده از نیروی انسانی یا مقنی چاه را بازسازی می شود .

چاه ها بعد از مدت ها استفاده نیاز به بازسازی و لایروبی چاه دارند زیرا روزنه های چاه بسته شده است و دیگر قادر به جذب آب به خاک اطراف نیست و این می شود که چاه دیگر حالت جذبی خود را ازدست می دهد و در این صورت چاه نیاز به بازسازی دارد اگر این بازسازی را انجام ندهیم چاه به صورت پی در پی پر می شود و هزینه ی تخلیه برای ما افزوده می شود .

اگر چاه بازسازی شود باعث می شود یک چاه کهنه به چاه نو تبدیل شود کارایی اولیه خود را دوباره بدست آورد .

چگونه بازسازی چاه انجام می شود ؟

بازسازی چاه توسط مقنی از تمام دیواره های چاه اعم از میله چاه تا انباره چاه کنده می شود در این صورت چاه بازسازی شده و چاه به چاه نو تبدیل شده است و هم چنین به ابعاد چاه اضافه شده است .

در هنگام بازسازی چاه چاه کهنه به چاه نو تبدبلو می شود و نیاز نیست تا دیگر چاه جدید احداث شود زیرا با این عمل بازسازی چاه ما نو جدید می شود .

خدماتی دیگر چاه و فاضلاب در تهران تخلیه و سپتیک ها و لایروبی آن ها می باشد ،با ما باشید .

تخلیه و لایروبی سپتیک

تخلیه و لایروبی سپتیک

سپتیک ها مخزنی می باشند با ابعاد و اندازه های مختلف و انواع مختلف سپتیک وجود دارد که به آن سپتیک تانک می گویند و از جنس پلی اتیلن و سپتیکی وجود دارد از جنس بتن که با توجه به شرایط انتخاب می شود .

و در کارخانه ها و رستوران ها و مجتمع ها مورد استفاده قرار می گیرد ،عملکر سپتیک ها به این صورت می باشد که آب و فاضلاب استفاده شده به داخل سپتیک وارد می شود بعد از گرفتن اشغال ها و ته نشین شدن مواد لجنی آب فاضلاب وارد چاه می شود ،در این صورت دیگر روزنه ای چاه مسدود نمی شود و آب فاضلاب در چاه جذب خاک اطراف آن می شود .

و فقط کافی است مواد لجنی و فضولات را از داخل مخزن سپتیک تخلیه شود . این تخلیه و لایروبی سپتیک با توجه به موادی که وارد آن می شود و هم چنین مصرف روزانه باید سالی چند بار لایروبی شود.

دوستان گرامی که این مقاله را مطالعه کردن امیدوارم موثر بوده باشد و توانسته باسیم با نشر این مقاله کمکی کرده باشیم .

 

192 نمایش

نظر دادن