طبق ویدئوی منتشرشده در رسانه‌ها، نظامیان اشغالگر چند روز پیش در نزدیکی شهرک «گوش عتصیون» یک پیرمرد را در حالی که دستانش را به نشانۀ تسلیم بالا برده بود، به رگبار بستند.
سه شنبه, 07 فروردين 1403 ساعت 19:26

شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه

یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در اثر حملات هوایی شب گذشته آمریکا به شرق سوریه به شهادت رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.
تیراندازی گروهک تروریستی در محور خاش_ایرانشهر به خودرو یک خانواده مسافر نوروزی دو نفر را زخمی کرد و یک نوزاد را به شهادت رساند.
سه شنبه, 07 فروردين 1403 ساعت 08:11

قطعنامه «آتش‌بس فوری» در غزه تصویب شد

شورای امنیت سازمان ملل برای اولین بار به قطعنامه‌ای که خواستار آتش‌بس فوری در غزه می‌شود، رأی مثبت داد.
توئیتر دروغ کارمند افغانستان اینترنشنال را افشا کرد : صاحب این اکانت استاد دانشگاه نیست ، فریب نخورید. تو دهنی حامد بهداد به نرگس محمدی / حیرت وطن فروشها از درخواست سال نوی نرگس محمدی برای فشار بر مردم ایران... / آقای تحلیلگر
رئیس‌جمهور گفت: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان های اداری صورت گیرد.
دوشنبه, 06 فروردين 1403 ساعت 14:21

واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو

جنبش حماس به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر، که در آن وعده داده به رفح حمله کند و به تلاش برای ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، ادامه دهد، پاسخ داد.
میثم مطیعی، مداح اهل بیت در توئیتی نوشت: ما در جوانی، نابودی اسرائیل را به چشم خواهیم دید و در اضمحلال رژیم نحس سهیم خواهیم بود!
دوشنبه, 06 فروردين 1403 ساعت 14:16

انتشار تصاویر ۴ متهم حمله تروریستی مسکو

رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری از حضور چهار متهم حمله تروریستی شامگاه جمعه در مسکو در دادگاه و تفهیم اتهام آنها خبر دادند.
صفحه1 از3930