شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 10:06

نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد

تنظیم گر ایمنی خودرو در آمریکا، برای فراخوانی که خودروسازی تسلا سابقا برای ۲ میلیون خودرو با نقص فنی سیستم خودران اعلام کرده بود، پرونده باز می‌کند.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 09:36

آموزش نصب کولر صنعتی آبی

یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سرمایشی صنعتی، کولر صنعتی میباشد که در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال آموزش نصب کولر صنعتی آبی هستید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود. در اینجا، ما روش نصب کولر صنعتی و نکات ایمنی مرتبط با آن را بررسی…
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند.
با حضور نماینده مجلس و جمعی از متخصصان و کارشناسان طب سنتی، سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شیراز افتتاح شد.
معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کردیم.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 08:08

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 08:07

دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب

این روز‌ها که مردم مشغله فکری زیاد دارند باید به فکر آرامش اعصاب و روان خودشان نیز باشند که یکی از بهترین راه حل‌ها دمنوش‌های گیاهی است.
اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران امروز در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، در سر در اصلی دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.
نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه شهرستان کرج به امامت آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه اقامه شد.
برند پارس بوته از مجموعه های بزرگ واردات و فروش انواع لوازم ریخته گری و ذوب، یک محور کلیدی در تامین نیازهای صنایع ایران مطرح شده و نقشی مهمی در توسعه اقتصاد و رشد صنعتی کشور اجرا می کند. این برند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان بوته…
دانشجویان آمریکایی که از چند روز پیش دست به تحصن و اعتراض در دانشگاه‌‌ها زده و جنایت‌های صهیونیست‌ها و حمایت واشنگتن از تل‌اویو را محکوم کردند، در دانشگاه‌ جرج واشنگتن، چفیه و پرچم فلسطین را به دوش مجسمه این شخص که یکی از بنیانگذاران آمریکا است، انداختند.
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 ساعت 17:28

کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»

کلیپی از سخنان علی‌اکبر رائفی‌پور با عنوان «دستگاه دشمن‌سازی» را در ادامه می‌بینید.
صفحه1 از13570