تاریخ انتشار: دوشنبه, 19 دی 1401 ساعت 13:00

سابلیمینال معتبر را از کجا بخریم

سابلیمینال معتبر را از کجا بخریم    قبل از هر چیز اگر که مایل به تهیه سابلیمینال استاندارد و معتبر هستید می توانید به بهترین مرجع این آلبوم ها یعنی وبسایت سابلیمیران از طریق لینک سابلیمینال م...

قبل از هر چیز اگر که مایل به تهیه سابلیمینال استاندارد و معتبر هستید می توانید به بهترین مرجع این آلبوم ها یعنی وبسایت سابلیمیران از طریق لینک سابلیمینال مراجعه کنید.

اما درک زیر آستانه ای نوعی محدوده جهت عبور از درک طبیعی انسان است. این محدوده زیر آستانه آگاهی انسان قرار دارد. به عبارت دیگر پیام های حاصل از سابلیمینال برای یک انسان آگاه با هوشیاری عادی و معمولی غیر قابل درک و شنیدن باشد. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی سابلیمینال و تاثیر آن بر ناخودآگاه انسان بپردازیم.

سابلیمینال 

اما سابلیمینال چیست

ممکن است شما نیز بار اولتان باشد که نام سابلیمینال را می شنوید و این سوال برایتان به وجود آمده باشد که سابلیمینال چیست؟ در این بخش به بررسی تعریف و مفهوم سابلیمینال جهت آشنایی می پردازیم.

 سابلیمینال نوعی پیام صوتی طراحی شده با تلفیق علم صدا پردازی و هیپنوتیزم بوده که در ذهن و ضمیر ناخودآگاه انسان تاثیراتی بر جای می گذارد. استفاده از پیام های صوتی سابلیمینال باعث می شود که فرد الگوهای جسمی و ذهنی خود را تغییر داده و برای زندگی خود برنامه ریزی کند. این پیام ها برای بعد آگاه انسان قابل درک نیست اما برای ضمیر ناخودآگاه قابل درک و پاسخگویی است. برای اطلاعات بسیار جامع تر می توانید به لینک سابلیمینال چیست مراجعه کنید

کاربرد سابلیمینال چیست؟

همان گونه که گفته شد دریافت پیام های صوتی سابلیمینال از طریق ضمیر ناخودآگاه انسان صورت می گیرد. این پیام ها قادرند انرژی مثبت را وارد ضمیر ناخودآگاه انسان نموده و او را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.از دیگر کاربردهای این پیام صوتی می توان به ارتقا و بهبود شخصیت انسانی اشاره کرد.

ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که پیامی که از طریق ناخودآگاه درک شود و برای ضمیر آگاه یا خودآگاه انسان قابل درک نباشد چگونه باعث تاثیر روی رفتار انسان خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مغز انسان بسیار قدرتمند است. در واقع رفتار هر فرد حاصل واکنش و عملکرد مغز اوست. با وجود این که پیام های سابلیمینال برای ضمیر آگاه انسان قابل درک نیستند اما بسیار قدرتمند روی مغز ما اثر می گذارند  با تلقیناتی که به ما دارند روی رفتار انسان نیز می توانند تاثیرگذار باشند.

سابلیمینال چیست 

تفاوت تاثیر فرا آستانه ای با سابلیمینال

طبق تحقیقاتی که در مورد تاثیر موسیقی بر انتخاب نوشیدنی انجام شد مشخص شد که نوع موسیقی شنیداری نیز روی نا خودآگاه انسان تاثیر گذار است. طی این تحقیق پژوهشگران در یک کافیشاپ موسیقی آلمانی پخش کردند و متوجه شدند که آن روز سفارش نوشیدنی آلمانی بیشتر بود. حال این سوال ایجاد می شود آیا افرادی که نوشیدنی آلمانی سفارش دادند می دانستند که تحت تاثیر موسیقی آلمانی قرار گرفته اند یا به محض شنیدن موسیقی به صورت ناخودآگاه نوشیدنی آلمانی را انتخاب کردند؟

 با وجود این که مردم تحت تاثیر موسیقی آلمانی نوشیندنی آلمانی را انتخاب کردند و این انتخاب ناخودآگاه بود اما چون پیام موسیقی برای افراد قابل درک و شنیداری بود پیام صوتی سابلیمینال به حساب نمی آید. در این صورت می توان گفت که افراد کافیشاپ تحت تاثیر عوامل فرا آستانه ای بوده اند. عوامل سابلیمینال یا زیر آستانه ای برای ضمیر آگاه انسان قابل درک و شنیداری نیستند حتی اگر به دنبال آن باشد.

 

سابلیمینال چگونه طراحی شده است؟

در تولید و طراحی سابلیمینال از دو روش استفاده می شود که به صورت زیر است:

۱_ روش نجوا

 در روش اول فرد ممکن است نجواهایی بشنود که برای او غیر قابل فهم و گنگ است.

۲_ روش سایلنت یا بی صدا

در این روش فرکانس صدا تغییر کرده و فرد قادر به شنیدن هیچ صدای فرا آستانه ای از پیام ها نخواهد بود و تنها صدای پوشاننده ای مانند موسیقی یا صدای طبیعت ممکن است توسط فرد شنیده شود.

پیام های سابلیمینال دارای چه انواعی هستند؟

به طور کلی پیام های سابلیمینال در سه گروه دسته بندی می شوند:

۱_ پیام های فرعی

در این پیام ها نشانه های بصری نیز وجود دارند مانند نشانه هایی که به سرعت چشمک می زنند اما با توجه به این که سرعت این نشانه ها بسیار زیاد و در حد چند میلی ثانیه است افراد آن را درک نمی کنند. و از طرف دیگر استفاده از نشانه های تصویری که نیاز به زل زدن به مانیتور را دارند برای تاثیرگذاری روی ناخودآگاه بسیار سخت و مشکل می باشد در صورتی که استفاده از فایل های صوتی سابلیمینال این کار را برای ما راحتتر می کنند.

 سابلیمینال معتبر

پیام های غیر قابل شنیدن

در این نوع پیام نشانه های صوتی کم حجم سابلیمینال در قالب یک موسیقی با صدای بلند پخش می شود. به گونه ای که فرد در هنگام گوش دادن فقط صدای موسیقی را می شنود.

نمونه های درمان شده با استفاده از سابلیمینال

تحقیقات نشان داده است بسیاری از افراد جهت درمان و حل مشکلات زیر از سابلیمینال استفاده کرده و نتیجه دلخواه را گرفته اند:

  • کاهش وزن با استفاده از سابلیمینال لاغری
  • بهبود رشد
  • بهبود بیماری ها
  • تغییر افکار و باورها
  • جذب پول و ثروت
  • دریافت انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی
  • افزایش جذابیت
  • افزایش نفوذ و تاثیرگذاری کلام
  • ارتقا و بهبود شخصیت انسانی

 

خوب حال که با سابلیمینال ها آشنا شدیم بد نیست که از این موضوع کاملا بگذریم و کمی هم به موضوع داغ امروز یعنی بحث سلامت مان بپردازیم.

متاسفانه شاهدیم که مجددا کرونا با سویه های جدیدی در حال گسترش است.

یکی از داروی های بسیار مفید برای پیشگیری از کرونا داروی امام کاظم می باشد که می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم.

خواص داروی امام کاظم

یکی از بهترین داروهای طب سنتی که به ویژه در ایام کرونا مورد استفاده قرار گرفت داروی امام کاظم زمستانه است. این دارو با تقویت سیستم ایمنی بدن در درمان بسیاری از بیماری های ویروسی مانند کرونا، سرماخوردگی، آنفلوانزا و .... تاثیرگذار است. در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص داروی امام کاظم بپردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طریقه مصرف داروی امام کاظم

بسیاری از افراد از این دارو جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی استفاده می کنند. اگر هدف شما نیز از نصرف این دارو تقویت ایمنی و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی است توصیه می شود این دارو را هر ده روز یک مرتبه یعنی ۳ بار در هر ماه مصرف کنید.

اگر به بیماری های ویروسی مبتلا شده اید و با استفاده از داروی امام کاظم قصد درمان آن را دارید با توجه به شدت بیماری توصیه می شود ۳ روز اول را به صورت پی در پی و روزی یک مرتبه مصرف کنید و پس از آن هر ده روز یک بار مصرف نمایید. اگر شدت بیماری بیشتر باشد پس از مصرف سه روز پی در پی دارو  را به فاصله سه روز یک بار مصرف کنید.

میزان مصرف این دارو در هر مرتبه برای بزرگسالان به اندازه یک قاشق چایخوری و برای کودکان نصف این مقدار است. جهت تاثیر پذیری بیشتر دارو بهتر است ان را به صورت پودری و بدون مکمل یا آب مصرف کنید. اگر بلع دارو به صورت پودر برای شما سخت است بهتر است به جای آب از عسل استفاده کنید.

البته بعضی از دوستان با خرید تخم خرفه آن را به دارو اضافه می کردند در گذشته که کار اشتباهی هست.

خرید داروی امام کاظم از عطاری آنلاین مصفا

همان گونه که گفته شد داروی امام کاظم نوعی داروی سنتی است بنابراین این دارو را می توان از عطاری تهیه کرد. یکی از بهترین و معتبر ترین عطاری ها که دارای نماد اعتماد هم می باشد و امکان خرید آنلاین را به مشتریان داده است عطاری آنلاین مصفا است. جهت خرید داروی امام کاظم به صورت صد در صد طبیعی و گیاهی به سایت آنلاین عطاری مصفا  با کلیک بر روی لینک عطاری آنلاین مراجعه‌ کنید.

251 نمایش

نظر دادن