تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 آذر 1401 ساعت 15:00

با ثروتمند شدنم کمر فقر را شکستم

همانطور که می دانید زندگی کوتاه است بنابراین از خود بپرسید و با خودتان صادق باشید، چرا باید در شغلی کار کنید که هیچ تطابقی با شما ندارد؟ تا کی باید آن را ادامه دهید؟ می توان گفت طبق یک مطالعه که اخیرا انجام شده است، رضایت از شغل ارتباط زیادی با میزان درآمد همان شغل ندارد.ولی من با شروع تجارت در زمینه لباس و مس توانستم نسبت به درآمدی که کسب میکنم رضایت داشته باشم.

خیار گلخانه ای

 به گزارش سایت آبپاش بارانی محققان تلاش‌های زیادی بر روی فناوری‌های مدرن و پیشرفته انجام داده‌اند، از جمله کاهش غلظت کلرید سدیم آب‌شکن، توسعه خواص آب‌شکن با استفاده از کشت باکتری‌های اسید لاکتیک، ایجاد سیستم مخزن بی‌هوازی، جلوگیری از خیار گلخانه ای ویهان از نمک های تخمیر.

فسادپذیری کالا یک محدودیت مهم در بازار خیار خیار گلخانه ای ناگین بنابراین، کاهش درجه فسادپذیری و طولانی شدن زمان نگهداری پس از برداشت ضروری است.پس از ذخیره سازی آب نمک، خیار خاردار یزد اضافی و ضایعات آلی باید شسته شوند تا فرآیند فرآوری محصول تکمیل شود و این زباله ها منبع نگرانی جدی زیست محیطی هستند.

بنابراین، دفع زباله باید در خیار گلخانه ای ناگین حل شودبازاریابی برای پیوند تولید و مصرف و خیار گلخانه ای درختی بهره وری کشاورزی و اشتغال حیاتی است.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/10/s1.jpg

مس سفید

مس سفید؛ برای این کار به لیمو و نمک نیاز داریم و یک پارچه حوله ای برای تمیز کردن ظرف همانطور که لیمو دارای اسید است هنگامی که با نمک ترکیب شود خاصیت پاک کنندگی فوق العاده ای پیدا می کند و تمام لکه ها را پاک می کند ابتدا لیمو را از وسط نصف کرده و آن را در نمک بقلتانید تا سطح آن کاملا پوشانده شود.

سپس آن را به بدنه ظرف مسی کشیده تا لکه ها و کثیفیهای روی آن پاک شود و بعد با پارچه آن را تمیز کنید می بینید که براحتی ظرف براق و تمیز می شود. روش دوم؛برای تمیز کردن و براق کردن ظرف مسی ازلیمو و جوش شییرین استفاده کنید ایتدا آب لیموی تازه را گرفته و به آن جوش شیرین اضافه کنید تا حالت خمیری بگیرد لیمو به دلیل خاصیت اسیدی و جوش شیرین بواسطه خاصیت ساییدگی که دارد.

سبب از بین بردن لکه ها و کثیفیهای موجود در ظرف می شود به کمک قلم سطح ظرف مسی را کاملا بپوشانید و کمتر از یکساعت بعد آن را پاک کنید و تمام ظرف را بشورید.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/10/s2.jpg

مریم گلی

مریم گلی خشک نخودی که به مریم کلپوره نیز معروف است دارای ساقه هایی با قد مختلف و تا پنجاه سانتیمتر می باشد و مریم گلی این نمونه به صورت توپکهای نخودی و سفید و بافت کرکی وجود دارند که در حد فاصل بهار تا تابستان گل می دهند.

میزان مصرف مریم گلی مانند عرق نعنا فلفلی متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند: نوع مریم گلی، حالت خشک شده، عصاره، برگهای تازه و شرایط فیزیکی و ملاک مورد استفاده شما بستگی داشته و همگی این موارد از نکات تاثیرگذار بر میزان مصرف این گیاه می باشند.

روغن، دود کردن، دمنوش، ترکیب با غذا و جویدن برگ تازه رایج ترین شیوه های مصرف انواع مریم گلی می باشند و جهت مصرف مریم گلی نخودی نیز باید با رعایت اعتدال و میزان مورد نیاز این نمونه را استفاده کنید تا از عوارضی چون سرگیجه، تهوع، بی قراری و غیره در امان باشید.

 https://akharinnews.com/images/1401/09/10/s3.jpg

243 نمایش

نظر دادن