تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 آذر 1401 ساعت 16:01

با آب مقطر شانس در خانه ام را زد و میلیاردر شدم

برخی افراد همه ی مشکلات خود را به بد شانس بودن خود نسبت می دهند و اعتقادی به اینکه نتیجه رفتار خود موجب خوشبختی یا عدم موفقیتشان می شود، ندارند. اما من تلاش و پشتکار خود را در حوزه آب مقطر در پیش گرفتم و توانستم در این زمینه پس از مدتی به ثروت فراوانی که می خواستم برسم.

آب مقطر داروخانه

برای بررسی فرمول آب دیونیزه می ‌توانید فرمول شیمیایی آن را مورد بررسی قرار بدهید از آب مقطر داروخانه در مکانهای مختلفی استفاده می‌ شود برای مثال از این آب برای انجام لیزرهای پزشکی استفاده‌ شده یا حتی برای شست ‌و شوی وسایل آزمایشگاهی و یا تجهیزات فلزی حساس از آن استفاده می‌ شود

حتی از آب دیونیزه برای تولید انواع شامپو و مواد شوینده نانو نیز بهره می ‌گیرند از آب دیونیزه می‌ توان برای خنک‌سازی دستگاه‌ های صنعتی نیز استفاده کرد حتی اکثر شرکتها برای تولید لوازمات آرایشی از این آب استفاده می کنند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/21.jpg

آب مقطر پزشکی

می ‌توانید با خرید دستگاه‌ های تصفیه آب مقطر پزشکی این آب را به ‌راحتی در اختیار داشته باشید آب دیونیزه به دلیل این‌ که سختی اب صفری دارد دارای خاصیتهای فوق‌ العاده‌ای برای شاداب نگه‌ داشتن پوست انسان است به همین علت سبب می‌ شود تا حجم مولکولهای آب دیونیزه کاهش ‌یافته و نفوذ پذیری آن بیشتر شود.

 

بنابراین آب ‌رسانی به سلولهای پوست به ‌راحتی چند برابر می‌ شود و از هیدراته شدن پوست جلوگیری می‌ کند آب دیونیزه از کاربردهای مهمی که دارد این است که می ‌تواند تمام سلولهای مرده پوست را از بین ببرد و سبب جوان‌ سازی پوست صورت بشود به دلیل این‌ که آبهای دیونیزه سختی صفر دارند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/22.jpg

آب مقطر اصفهان

از جمله مهم ترین حلالهایی که در صنایع داروسازی، صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد آب مقطر اصفهان عالی و طبیعی است اگر بخواهیم بررسی کامل تری در این خصوص داشته باشیم باید خدمت تان عرض کنیم که به طور معمول آب طبیعی حاوی نمک حل شده و محلول می باشد.

در هنگام عبور از محیطهای گوناگون خصوصا محیطهای آهکی قسمتی از کربنات خود را در آب حل می کند و این کربناتها بلافاصله با منیزیم و کلسیم واکنش شیمیایی نشان داده و موجب سختی آب می شود که البته با جوشاندن آب این موضوع حل می شود.

به همین دلیل صنعت برای انجام فعالیتهای خود نیازمند آبی است که فاقد هر گونه مواد سخت کننده نظیر یونهای منیزیم و کلسیم باشد در صنایع داروسازی نیز این موضوع صدق می کند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/31/23.jpg

230 نمایش

نظر دادن