تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 آبان 1401 ساعت 16:00

بدون داشتن کارخانه و سرمایه کارآفرین شدم

در بدو شروع کسب و کار ام دی اف با سرمایه هایی که برای خود پس انداز کرده بودم، توانستم شغل دومی را برای خود راه اندازی کنم. در تمامی مراحل به طور حرفه ای در دوشغل بدون هیچگونه آسیب شخصی به هرکدام پیشرفت کردم. برای شغل دوم یا همان شخصی، زمان برایم اهمیت خاصی نداشت و هر تایمی از روز می توانستم زمان خود را صرف آن کنم.

ام دی اف

مهمترین مولفه ای که مشتریان و خریداران در زمان خرید ورق نئوپان و ام دی اف با روکش پلی گلاس به آن اهمیت بسیار زیادی می‌ دهند، کیفیت محصول است و به طور کلی افراد متقاضی خرید محصولاتی هستند که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند و آنها بتوانند با خیالی راحت اقدام به خرید کنند.

این محصولات علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند به همین خاطر است که هرساله حجم انبوهی از این محصولات به صورت عمده و کلی به دیگر کشورها صادر می‌ شوند و صادرات این محصول تاثیرات بسیار زیادی در رشد اقتصاد داشته و صادرکنندگان معتقدند که میزان تقاضا برای خرید این محصول در کشورهای همسایه در افزایش پیدا کرده است.

آن چه که در نگاه اول موجب جذب نظر خریداران و مشتریان برای خرید عمده و کلی می شود، کیفیت و دوام محصول است و محصولاتی که از دوام بالایی برخوردار هستند و قابلیت استفاده برای سالهای متوالی را دارند، گزینه مناسب تری برای خرید محسوب می شوند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/31.jpg

ام دی اف خام

برای تولید کابینتهای از ام دی اف خام استفاده می شود که این روزها نیز بسیار مد شده و مورد استقبال بسیاری از مردم شده است از ام دی اف خام 16 میل خارجی استفاده می شود. این محصول را در طرحهای مختلف سی ان سی می کنند و سپس با استفاده دستگاه و روکش وکیوم با رنگ مورد نظر آماده نصب می نمایند.

به هر حال این محصولات به ویژه ام دی اف خام 3 میل و 16 میل و 8 میل که از پر مصرف ترین نوع ام دی اف در بازار به شمار می روند توسط گروه بازرگانی بیریکو قابل تامین می باشد و شما عزیزان به راحتی می توانید نسبت به خرید عمده و انبوه آن اقدام نمایید.

تامین با قیمت مناسب انواع ام دی اف خام یکی از اساسی ترین ارکان فعالیت و خدمات این مجموعه به مشتریان می باشد که تا به امروز توانسته گامهای بزرگی در این زمینه از خود برجای بگذارد. شما عزیزان برای خرید انواع ام دی اف خام و روکش دار در سایزهای مختلف برای بازار داخل و حتی صادرات می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/32.jpg

ام دی اف کابینت

علل زیادی در تولید این محصولات با این روکش خاص وجود دارد، ام دی اف کابینت با روکش pvc وقتی در تولید درب بکار می رود موجب می شود که نگهداری از محصول نسبت به محصولاتی که از روکشهای طبیعی ساخته می شوند راحت تر باشد.

همچنین تمیز کرده رویه این محصولات آسان تر است و دیگر بمانند سایر محصولات قدیمی نیازی نیست نگران باشید که مبادا استفاده از آب در تمیز کردن دربهای چوبی باعث بادکردن و خراب شدن چوب آن باشد، دیگر عاملی که باعث می شود تا از این روکشها در ساخت این محصولات استفاده شود زیبایی خاص آنهاست، این روکش موجب می شود که دربها طرحهای زیبا و درخشانی را دارا باشند. 

دیگر مزیت استفاده از این محصولات پایین تر بودن قیمت آنها علاوه برکیفیت و کارایی بالاتر نسبت به محصولاتی با چوبهای طبیعی است، از آنجایی که در تولید این محصولات از چوب کمتری نیز استفاده شده است می توان گفت به عبارتی محصولی دوستدار محیط زیست نیز بشمار می روند و استفاده از آنها موجب می شود تا روند قطع درختان در جهان کاهش یابد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/23/33.jpg

147 نمایش

نظر دادن