تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 آبان 1401 ساعت 18:43

رمز و راز میلیاردر شدن در چیست

یکی از رموز اصلی برای موفقیت، مطالعه روزانه است. برای بیشتر میلیاردر‌ها یکی از عادت‌هایی است که به آن پایبندند؛ مثلا اگر شما کارآفرین باشید، برای تبدیل شدن به رهبری کارآمد و تولید‌کننده باید مطالعه کنید.

حوله استخری نانو

هنگام خرید حوله استخری نانو به سبک یا سنگین بودن آن نیز توجه کنید زمانی که وزن حوله زیاد باشد قیمت آن نیز زیاد می شود، قیمت حوله استخری نانو در مکانهای مختلف متفاوت است، همچنین داشتن وزن زیاد کیفیت بالای حوله را نشان می دهد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/11/61.jpg

بلوک سقفی

برای عملیات محاسبه تعداد بلوک سقفی باید مرکز تیرچه را به عنوان محور قرار داد. طبق استاندارد برای یک متر مربع سقف به 10 بلوک سبک نیاز داریم. در واقع برای محاسبه تعداد ابتدا باید نوع بلوک مشخص شود و بعد از ان مساحت سقف بررسی شود. اگر فردی بخواد از بلوک سفالی استفاده کند چون سایز ان کوچکتر است به 2 برابربلوک نیاز دارد.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/11/62.jpg

خرید دانه سویا

لوبیا سویا خام در انواع مختلف در بازار فروش عرضه می گردد، اما یکی از پر فروش ترین نوع آن لوبیا سویا غیرتراریخته است. همانطور که گفته شد، برای خرید دانه سویا راه های زیادی وجود دارد، کسانی که قصد خرید این محصول را دارند، می توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای بسیار زیاد این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایند.

 https://akharinnews.com/images/1401/08/11/63.jpg

510 نمایش

نظر دادن