تاریخ انتشار: جمعه, 15 مهر 1401 ساعت 17:01

قیمت شیرآلات توکار تهران

امروزه یکی از ملزومات ساختمانی که برای حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می شود انواع شیرآلات می باشند که قیمت خرید شیرآلات توکار و شیرآلات بهداشتی آنها در مراکز فروش با توجه به نوع و فلز به کار رفته در آنها متفاوت می باشد.

شیرآلات به دو دسته واشر دار و بی واشر تقسیم می شوند از انواع شیرهای واشر دار به شیر های فشاری اشاره کرد و در نوع بی واشر شیرآلات کاتریجی توپی و دیسکی اشاره کرد

شیرآلات توپی بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارد و یکی از قدیمی ترین نوع محسوب می شوند شیرآلات توپی دوام چندانی ندارد و در هنگام برخورد با آب زنگ می زنند انواع و باعث چک کردن شیر میشود و جز دردسر برای ما کارایی ندارند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/12/31.jpg

شما میتوانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ شیرآلات مناسب با ساختمان و منزل خود را با توجه به کارایی آنها انتخاب کنید.

یکی از انواع شیرآلات بهداشتی فانتزی کلاسیک و اهرمی را می توانید برای فضای آشپزخانه حمام و توالت انتخاب کنید و همچنان که می دانید با توجه به بحران کم آبی و نیاز ضروری شما به مصرف آب، نیاز دارید که شیرآلاتی را برای منزل خود تهیه کنید که با خرابی آنها آب هدر نرود و درمصرف آب صرفه جویی شود.

قیمت شیرآلات توکار

علاوه بر دکوراسیون و چیدمان منزل اولین چیزی که هنگام ورود آشپزخانه و کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی توجه افراد را جلب می کند شیرآلات توکار می باشد که  می توانید آنها را از فروشگاهد تجهیزات بهداشتی ساختماین بخرید.

این نوع شیرآلات با فضای کمتری که اشغال می کند مسیرهای جریان آب را از زیر کاشیها با تکنولوژی پیشرفته انتقال می دهد که خرید آنها باعث زیباتر شدن فضای مورد نظر می گردد و در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر می باشند.

همانطور که می دانید بخشی از آنها در داخل دیوار و بخشی خارج از دیوار قرار دارد شیرآلات توکار انواع و اقسام مختلفی دارند که می توان آنها را درون حمام دستشویی روشویی نصب کرد اما به هیچ وجه برای آشپزخانه توصیه نمی شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/12/32.jpg

شیرآلات قدیمی قیمت نسبتاً ارزانی دارند ولی قیمت شیرآلات توکار به د لیل کیفیت و کارایی لازم  بالاتر است . شیر آلات قدیمی کارایی لازم را در ساختمان ندارند و پس از استفاده طولانی مدت دچار فرسودگی می‌شوند.

همچنان که می دانید یکی از قطعات تکمیل کننده سرامیک دیوار آشپزخانه حمام و سرویس های بهداشتی منزل شما قطعاً شیرآلات هستند که خیلی ها به دلیل علاقه به برند های خارجی از کیفیت محصول های ایرانی غافل می شوند در حالی که در سال های اخیر محصولات داخلی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز تولید شده اند و در این امر پیشرو بوده اند.

قیمت شیرآلات تهران  

یک شیر چشمی از قطعات مختلف ساخته می شود که بدون شک کیفیت هر کدام از این قطعات بر کیفیت نهایی تاثیر مستقیم دارد، این قطعات عبارتند از:

  • بدنه
  • حسگر چشمی
  • دهانه
  • اهرم تغییر آب سرد و گرم
  • اهرم ميزان فشار آب

سنسوری روی شیر تعبيه شده است که دارای دامنه حرکتی مشخص و تعريف شده ای است که توسط کارخانه‌ های تولیدی مقدار آن ممکن در مارک های مختلف، متفاوت باشد ولی به طور کلی این مقدار حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر می باشد. وقتی دست شخص به مقابل یا در محدوده دید سنسور قرار گرفت توسط مرکز کنترل دستگاه به شیر الکترونیکی فرمان باز یا open داده می شود و بلعکس وقتی از محدوده خارج شد فرمان بسته یا close ارسال می شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/12/33.jpg

بنابراین یکی از عوامل مهم که در قیمت شیرآلات تهران در یک شیر برقی از واشر های مختلف جهت ضد آب نمودن قسمت های الکترونیکی استفاده می شود زیرا با نفوذ آب به قسمت های الکتریکی شیرآلات معیوب شده و دیگر قابلیت خود را از دست می دهد چرا که سنسور چشمی و شیر برقی با جریان الکتریسیته کار می کند.

شیرآلات چشمی معمولا در دستشویی ها استفاده می شوند و نمی توان از آنها در آشپزخانه و حمام استفاده کرد و شرکت های تولیدی فقط نمونه هایی که روی سنگ روشور نصب می شوند را تولید می کنند به همین دلیل نیاز است تا قبل از نصب حتما جای پریز برق در نظر گرفته شود.

نگهداری و استفاده‌ از شیر برقی به نسبت شیر های معمولی از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید به قسمت های الکترونیکی توجه بیشتری شود چراکه با نفوذ آب به این بخش ها کارکرد آن دچار اختلال می شود.

برای تمیز کردن این گونه شیرآلات باید از مواد مخصوص تمیز کردن شیرآلات کروم، که در بازار برند های مختلفي از آن وجود دارد استفاده نمود زیرا در فرمولاسیون آنها مواد اسیدی و خورنده وجود ندارد تا بدین طریق لعاب کروم تخريب نشود.

245 نمایش

نظر دادن