تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 مهر 1401 ساعت 17:21

فروش مشعل گازوئیلی کرج

تمامی مراکز و شرکتهای نفتی واقع در تهران از انواع مشعلهای گازوئیلی استفاده می کنند و بزرگ ترین دستگاه های حرارتی در مراکز نفتی این شهر به کار گرفته شده تا حجم بالایی از تولیدات روانه شهرهای دیگر شوند و تولیدات نفت و فراورده های نفتی با سرعت و کیفیت بالاتری انجام گیرد.

این دستگاه ها در اندازه های بزرگ صنعتی و مشعل گازی دستی برای سریع تر کردن فرایند تولید محصولات مختلف آزمایشگاهی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است که می توانند تا سقف 400 هزار کیلو کالری تولید گرما داشته باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/11.jpg

علاقمندان و متقاضیان این محصولات می توانند نمونه های مورد نظر خود را از درون سایت آراد برندینگ انتخاب کرده و سفارش آنها را به ثبت برساند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال گردد.

از آنجایی که بیشتر کشورهای در حال توسعه به دنبال تجهیزات و زیر ساختهای تولیدی می باشند و از آنجایی که سوسخت لازم برای دستگاه های گازی را ندارند این دستگاه ها را در انواع مختلف و برای مصارف خود از تولید کنندگان ایرانی تهیه می کنند که با استفاده از سوختهای گاوئیل به راحتی از این دستگاه ها می توانند استفاده های فراوانی داشته باشند.

انواع محصولات و مشعلهای گازوئیلی در مدلهای مختلف به همراه مشخصات و کارایی آنها در سایت اینترنتی این مجموعه گرد آوری شده تا مشتریان بتوانند از آنها دیدن کرده و از مشخصات آنها آگاهی پیدا کنند.

فروش مشعل گازوئیلی

از گذشته تا به حال دستگاه های مختلف به بازار اومده است که می توانید از آن در سیستم گرمایشی استفاده درست انجام بدهید.

شما می توانید از این محصول در سیستم گرمایشی خانه، قسمتهای صنعتی، کارخانه و غیره به کار گیرید.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/12.jpg

با پیشرفت تکنولوژی امروزه افراد با فروش مشعل گازوئیلی با ورق ضد زنگ یک منبع کسب درآمد برای خودشان رقم زده اند.

همچنین این محصول به دلیل ویژگی مناسب که دارد توجه مردم را به خود جذب کرده است تا اینکه تولیدکنندگان بتوانند مشعل را در بسته بندی متفاوت و طراحی جدید به بازار روانه کنند.

مدلهایی که مشعل دارا می باشد باعث خواهد شد تا اینکه شعله به طور مختلفی به سیستم پخش بشود.

همچنین این محصول بسیار با کیفیت می باشد که توجه مردم حتی خارج از کشور را نیز به خود جذب کرده است.

در ضمن لازم می باشد که ذکر کنیم مشعل گازوئیلی به دلیل وجود ارزش قیمت گازوئیل پایین زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه زیاد فروش بالایی خواهد داشت.

بیشترین مناطقی که از این محصول استفاده خواهد شد جایی می باشد که دسترسی به شیلنگ گاز نمی باشد.

همین موضوع باعث شده است که تولیدکنندگان مشعل به فکر یک مدل جدید و حل کردن این مشکل باشند تا اینکه مشعل گازوئیلی را طراحی و تولید کردند.

این نوع از مشعل که در سیستم گرمایشی وظیفه این را دارد که احتراق ایجاد کند و گرمای سیستم را به طور کامل تامین کند.

مدلهای مختلفی از مشعل وجود دارد که هر کدام از آن کاربرد و ویژگی مخصوص خودش را دارا می باشد.

بنابراین مشتری می تواند این محصول را نسبت به نیاز خود تهیه و مورد استفاده قرار بدهد.

مشعل گازوئیلی کرج

در کوره های ذوب آهن و انواع فلزات و برای تولید انواع آلیاژهای صنعتی از مشعلهای گازوئیلی برای تولید حرارت بالا استفاده می شود و در مراکز صنعتی کرج از این دستگاه ها برای تولید و راه اندازی قطعات خودرو استفاده می شود.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/11/13.jpg

علاوه بر این مراکز، کارخانجات زیادی وجود دارند که مشعل گازوئیلی کرج و مصالح ساختمانی متنوعی را تولید می کنند و برای کاهش هزینه های تولید و بهینه سازی مصرف سوخت از مشعل گازوئیلی استفاده می کنند و در این مجموعه ها انواع مصالح ساختمانی با حرارت دهی که توسط مشعلهای گازوئیلی ایجاد می شود، تولید می شوند.

کارخانجات ذوب آهن، فرآورده های آلومینیوم، تولید و ساخت ورق فولاد و مشتقات فولادی، صنایع مس، خاکهای صنعتی و غیره از مشعلهای گازوئیلی بزرگ و صنعتی استفاده می کنند و با حرارت آنها این مواد را به وجود می آورند.

این دستگاه ها در مقایسه با نمونه های گازی این محصولات بسیار کارایی و راندمان بالاتری دارند که از نظر مصرف سوخت نیز دستگاه های گازوئیلی مصرف کمتری دارند که این موضوع سبب استقبال مراکز صنعتی از این دستگاه ها شده است.

این دستگاه ها قبل از این که به بازار ارائه شوند و برای فروش آماده شوند مورد بازرسی و بررسیهای فنی قرار می گیرند و پس از اتمام آزمایشات و در صورت انجام تست سلامت به بازار ارسال می گردند.

راه اندازی و قابلیت نصب بسیار آسانی دارند و طول عمر آنها بسیار مناسب می باشد، بدنه از جنس فولاد است که در برابر حرارت ایمن و با دوام باشد و با کمترین فضایی که اشغال می کند می تواند انرژی گرمایی زیادی را تولید نمایند.

258 نمایش

نظر دادن