تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 مهر 1401 ساعت 10:03

فروش ورق آلومینیوم سفید

یکی از دلایل انتخاب ورقهای آلومینیوم به خاطر تنوع بالایی است که در انواع مدلهای آن وجود دارد و دست ما در انتخاب این ورق و توری فلزی باز است، خاصیت فوق‌العاده ورق آلومینیومی نازک این است که به راحتی در هرجایی قابل استفاده است و با وجود ضخامت کم دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد، ضمن آنکه به خاطر نازک بودن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر مدلها دارد. ورق آلومینیوم رنگی نازک بسیار انعطاف پذیر است و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و همین امر باعث شده کاربردهای فراوانی داشته باشد.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/10/31.jpg

این نوع ورقها در انواع طرحها و رنگها تولید وعرضه می شوند و می توان به منظور کارهای خاص طرحهای خاصی از این محصولات را سفارش داد، همچنن ساخت این محصولات باید باتوجه به استانداردهای بین المللی رال صورت پذیرد که نوعی سیستم کدگذاری رنگها است. شتریانی که قصد آشنایی بیشتر با این مجموعه و خرید عمده از آنرا دارند کافیست تا وارد صفحه اصلی سایت آراد برندینگ شده و نام و شماره تماس خود را در کادر موجود در آن صفحه وارد کنند.

ورق آلومینیوم رنگی سفید

ورقهای آلومینیومی از تخت فشار قرار دادن آلومینیوم خام و عبور غلطکهای سنگین از روی آن به شکل صفحات نازک و سبک در می آید که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند و کاربردهای فوق العاده جالبی دارند. برای اینکه استحکام و زیبایی ورق آلومینیومی معمولی و خام چندین برابر شود، پس از طی فرایند آنادایز در کوره رنگ می کنند و به عنوان یک متریال اولیه در ساخت انواع لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار برده می شود. این ورقها به دلیل داشتن پوشش سخت و مقاوم در برابر هر گونه فرسایش مقاوم هستند و به خاطر انعطاف و شکل پذیری زیاد در ساخت انواع سازه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای ورق رنگی در صنایع بسته بندی و ساخت انواع قوطیهای فلزی زیبا و رنگی است که در سالهای اخیر شرکتهای پیشرو در زمینه بسته بندی با استفاده از این ورقهای رنگی تحولی عظیم در بسته بندی انواع قوطی فلزی ایجاد کرده اند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/10/32.jpg

همانطور که پیشتر گفته شد ورق آلومینیوم سفید رنگی صفحات نازک و مسطحی هستند که در انواع رنگهای مختلف بنفش، مشکی، طلایی و غیره با ضخامتهای مختلف طبق سفارش مشتری طراحی و ساخته می شوند. ورق آلومینیوم رنگی سفید جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع ورقهای فلزی محسوب می شود که در بخشهای مختلف تولیدی و مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت ورقهای آلومینیومی، پس از استخراج سنگ آلومینیوم از معدن آن را در دمای خیلی بالا تصفیه می کنند تا به پودر سفید رنگ تبدیل شود، پودر بدست آمده را با برق و کربن در دمای بالا ترکیب می کنند  و از آن فلز آلومینیوم تولید شود، پس از این مرحله فلز مایع با توجه به کاربرد آن تبدیل به شمش یا آلیاژ می شود.

فروش ورق آلومینیوم رنگی

سطح صاف و صیقلی از دیگر مولفه های محصولات باکیفیت است، اگر در هنگام خرید دست خود را روی چند محصول مختلف از برندهای گوناگون بکشید متوجه می شوید که سطح آنها بایکدیگر یکسان نیست و این روش راهی آسان برای تشخیص محصول با برند معتبرتر و کیفیت بالاتر نسبت به سایر محصولات است. دیگر مولفه مهم در خرید این محصولات انعطاف پذیری آنهاست به یادآورید که گفته شد این خاصیت محصول است که موجب می شود تا بتوان از آن در فضاهای مختلفی استفاده کرده و قدرت مانور بالایی به آن می دهد، در هنگام خرید سعی کنید تا انعطاف محصولات را تست کنید و آگاه باشید محصولاتی که استاندارد نباشند معمولا انعطاف کمتری هم دارند.

 https://akharinnews.com/images/1401/07/10/33.jpg

یکی از مشکلات مهم خریداران این محصول از بازار قیمت آنهاست، در حال حاضر به واسطه اتفاقات و جنگهایی که در جهان رخ داده ارزش کامودیتیها در بازار جهانی افزایش یافته و همین امر نیز موجب شده تا فروش ورق آلومینیوم رنگی با قیمتهای بالایی صورت بپذیرد و این امر نیز به علت افزایش قیمت جهانی آلومینیوم است .همانطور که می دانید کنترل قیمت جهانی این محصول غیرممکن است لذا تنها روش برای کاهش قیمت در عرضه این محصولات می باشد، بدین منظور گروه تجاری این سایت در راستای جلب نظر مشتریان اقدام به فروش این محصولات بصورت عمده از طریق سایت کرده است تا با این روش بتوان دست هرگونه واسطه اضافی و یا دلالان را از فرآیند فروش حذف کرده و محصول را با پایین ترین قیمت بدست مشتریان و عرضه کنندگان محلی رساند.

 

240 نمایش

نظر دادن