تاریخ انتشار: شنبه, 19 شهریور 1401 ساعت 10:04

ساعت اورجینال از کجا بخرم؟

بهترین برندهای تولید کننده ساعت مچی از جمله کاسیو، دیزل، فسیل و غیره دارای نمایندگی های معتبر در ایران هستند.

اگر به خرید ساعت های برند علاقه مند هستید، بهتر است مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی در ایران را برای خرید انتخاب کنید. با مراجعه به نمایندگان انحصاری و رسمی می توانید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید. همچنین محصول مورد نظر را با قیمت روز اعلام شده و به همراه ضمانت نامه اصالت کالا دریافت خواهید کرد. از دیگر مزایای خرید از مراکز معتبر و قانونی می توان به امکان استفاده از خدمات پس از فروش محصولات در سراسر دنیا اشاره کرد. در ادامه به معرفی بهترین مراکز فروش ساعت های مچی مردانه و زنانه برند در ایران خواهیم پرداخت.

https://akharinnews.com/images/1401/06/3/images_1662787990.jpg

سایت تجاری پل کالا

سایت تجاری پل کالا یکی از بهترین مراکز معتبر برای خرید ساعت اورجینال است. این مجموعه دارای مجوز رسمی تجارت الکترونیک از سوی وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) است. در این مجموعه می توانید ساعت های مچی زنانه و مردانه برند و اورجینال را با گارانتی اصلی خریداری کنید. این مجموعه وارد کننده رسمی و قانونی ساعت از مشهورترین برندهای تولید کننده ساعت در دنیا است.

کلیه ساعت های موجود در این فروشگاه اینترنتی به همراه شناسنامه، گارانتی بین المللی و کد رفرنس اختصاصی و تضمین اورجینال به مشتریان عرضه می شوند. بدین ترتیب امکان استفاده از خدمات پس از فروش محصولات در سراسر دنیا امکان پذیر است. موارد گارانتی توسط شرکت تولید کننده تعیین شده و در داخل و خارج ایران یکسان هستند. از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی از این آنلاین شاپ می توان به تضمین اصالت کالا، تضمین قیمت، ضمانت برگشت کالا، امکان خرید حضوری و حفظ حریم شخصی خریدار اشاره کرد. این مجموعه عاملیت رسمی پرطرفدارترین برندهای جهان از جمله برندهای DIESEL، FOSSIL، MICHAEL KORS، STORM و غیره است. وب سایت گروه بین المللی پل کالا بعنوان یکی از محبوب ترین و بهترین سایت های خرید ساعت مچی اصل در ایران شناخته می شود.

 

ساعت از کجا بخرم؟

فروشگاه آنلاین پارس ( نمایندگی کاسیو )

فروشگاه آنلاین پارس نماینده رسمی و انحصاری برند کاسیو ژاپن در ایران است. کلیه ساعت های مچی زنانه و مردانه برند کاسیو  ( جی شاک - بیبی جی - پروترک و.....)در این مجموعه به همراه ضمانت نامه مرکز خدمات پوزیترون به مشتریان عرضه می شوند. این مرکز خدمات تنها مرکز تخصصی و رسمی ارائه دهنده خدمات برند کاسیو در ایران است. از مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی می توان به ارسال رایگان و ضمانت اصالت کالا اشاره نمود. برای خرید محصولات برند کاسیو بهتر است تنها به نمایندگی اصلی آن در ایران یعنی فروشگاه آنلاین پارس مراجعه کنید. تنها در این صورت می توانید از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرده و از خدمات پس از فروش آن در صورت نیاز استفاده کنید.

کلیه خدمات پس از فروش در ضمانت نامه ای که به همراه محصول به مشتری عرضه می شود، ذکر شده است. در این آنلاین شاپ می توانید محصول مورد نظر خود را در دسته بندی های مختلف که بر اساس سری ساعت ها انجام شده است پیدا کنید. قیمت به روز، شناسه محصول، سری، مدل، مشخصات، ویژگی ها و قابلیت های هر محصول به صورت مفصل در زیر آن آورده شده است. بنابراین به راحتی می توانید ساعت های مورد نظر خود را مقایسه کرده و از امکانات هر یک آگاه شوید.  



مجتمع تجاری پالادیوم

مجتمع تجاری پالادیوم یکی از بزرگ ترین و مشهورترین مراکز خرید ساعت اصل ( حضوری ) در شمال پایتخت است. مهم ترین شعب عرضه برندهای خارجی و داخلی در این مجموعه گرد هم آمده اند. این مجموعه به عنوان لوکس ترین و مجهز ترین مراکز خرید در تهران شناخته می شود. برای خرید حضوری انواع ساعت مچی زنانه و مردانه اصل از بهترین برندهای دنیا می توانید به مجتمع تجاری پالادیوم مراجعه کنید. فروشگاه های لومیر، نقره پرنسس و رامی را در این مجموعه می توانید برای خرید ساعت های برند انتخاب کنید.  

این مجموعه مجهز به امکانات تفریحی و رفاهی جانبی مختلفی از جمله باشگاه، استخر، خانه بازی، مهد کودک، کتابخانه، رستوران، فودکورت و غیره است. بنابراین حتی در صورت داشتن فرزند هم می توانید با خیالی آسوده و فارغ از هر گونه دغدغه به خرید در این مجموعه بپردازید.

این مجموعه در محله زعفرانیه تهران واقع شده است. حضور در این مرکز خرید نیاز به پرداخت ورودی ندارد و دسترسی به آن بسیار آسان است. علاوه بر خودروی شخصی و تاکسی به کمک مترو نیز می توان به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرد. خط تاکسی تهران-ولنجک و خط شماره 1 متروی تجریش امکان دسترسی سریع به این مرکز خرید را فراهم کرده اند. امکان خرید حضوری در این مجموعه از ساعت 10 صبح الی 10 شب مهیا شده است.

مجتمع تجاری میلاد نور

مجتمع تجاری میلاد نور از پر طرفدارترین مراکز خرید ساعت اورجینال در تهران است. این مرکز خرید در شهرک غرب تهران واقع شده است و روزانه میزبان تعداد زیادی بازدید کننده از شهر تهران و شهرهای اطراف است. یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه حضور شعب و نمایندگی های معتبر عرضه کننده محصولات برند از برترین تولید کنندگان سراسر جهان است. از جمله نمایندگی های معتبر در این مرکز خرید می توان به برند های نایک، آدیداس، ورساچه، پیرکاردین، دولچه و گابانا، دیزل، پوما و غیره اشاره کرد.

حضور نمایندگان برندهای شناخته شده بین المللی در این مجموعه به عنوان یکی از مهم ترین مزایای آن به شمار می رود. اگر قصد خرید انواع ساعت مچی زنانه و مردانه را دارید باید به طبقه دوم این مرکز خرید مراجعه کنید. این طبقه بورس اختصاصی طلا، جواهرات و ساعت است. همچنین برخی از فروشگاه های این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان با راه اندازی سامانه اینترنتی خود، امکان خرید غیر حضوری را میسر کرده اند.

خط 7 مترو یادگار امام، خط تاکسی و ایستگاه اتوبوس میدان صنعت امکان دسترسی آسان به مرکز خرید میلاد نور را مهیا کرده اند. این مرکز خرید در محدوده ترافیکی نبوده و امکان تردد با خودروی شخصی برای رسیدن به آن میسر است. این مجموعه مجهز به 3 طبقه پارکینگ اختصاصی و امکانات رفاهی و خدماتی از جمله رستوران، کافی شاپ، کافی نت، نمازخانه، دستگاه خودپرداز و غیره است. فعالیت این مرکز خرید از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 10 شب ادامه دارد.

قیمت روز ساعت های اورجینال

در این مقاله به این سوال که ساعت از کجا بخرم پاسخ داده شد ولیکن برای اطلاع از قیمت روز ساعت های اصل وب سایت گروه بین المللی پل کالا و فروشگاه پارس 2 سایت مناسب برای اطلاع از قیمت ساعت های اورجینال است.

102717 نمایش

نظر دادن