درحالی قیمت ارز در بازار با کاهش چشم‌گیر همراه شده و هم‌اکنون دلار به کانال ۶۱هزارتومانی بازگشته است اما برخی کانال‌های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ دلار در کانال‌های بالاتر هستند.
انتخاب و نصب صحیح ایستگاه پمپاژ فاضلاب، ضامن سلامت و بهداشت ساختمان و محیط زیست است. با در نظر گرفتن فاکتورهای فنی و مهندسی و انتخاب محصولی باکیفیت، می‌توان از عملکردی بی‌نقص و سالیان متمادی بهره برد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه شرکت‌ها و صندوق‌های بورسی سهام‌داران خرد را سپر بلای خود می‌کنند، گفت: امیدوار هستیم مجلس بند معافیت‌ها را تغییر ندهد که این موضوع خود یک بدعت است.
«کرار ابوغنیم» مداح معروف شهر نجف اشرف درباره عملیات موشکی ایران نوحه‌خوانی کرد.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 12:16

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

«محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 12:13

سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک

این باوری غلط است که سیگارهای الکترونیک دارای آسیب کمتری هستند، چرا که این نوع سیگارها سمی و سرطان‌زا هستند و هدف صنایع دخانی از تولید و ترویج این محصولات به اعتیاد کشاندن نوجوانان و جوانان به نیکوتین است.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 12:10

نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست

تحولات و اعتراضات این روزهای دانشگاه‌های آمریکا، همه رسانه‌ها را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار داده است. سلسله اعتراضات دانشجویان که کمتر از جامعه آمریکا انتظار می‌رفت، حالا به زد و خورد بین معترضان و پلیس ایالات متحده کشیده شده است. ایالات‌متحده که همواره خود را ملزم به پشتیبانی از…
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 12:08

پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی

پاکبان پاکدست و زحمتکش زنجانی که حین انجام وظیفه کیف حاوی مقادیری دلار، یورو، سکه و مدارک شناسایی یک شهروند را پیدا کرد، بدون هیچ چشمداشتی آن را به صاحبش بازگرداند.
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 ساعت 10:06

نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد

تنظیم گر ایمنی خودرو در آمریکا، برای فراخوانی که خودروسازی تسلا سابقا برای ۲ میلیون خودرو با نقص فنی سیستم خودران اعلام کرده بود، پرونده باز می‌کند.
صفحه1 از13571