AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 آذر 1401 ساعت 07:59

دستگیری عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند در اغتشاشات

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش تیم عملیات کلانتری یوسف آباد، عامل همکاری با رسانه‌های معاند دستگیر و از مخفیگاه وی ۵۰ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه‌های معاند به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری‌های تهران بزرگ قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری یوسف آباد با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز‌های اخیر، عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه را که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت و اغتشاشگران را به انواع سلاح‌های سرد تجهیز می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد و حتی سابقه دستگیری در فراخوان‌های ری استارت را داشته است و در هنگام دستگیری در مخفیگاهش با ماموران درگیر، ولی با درایت پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: از مخفیگاه متهم ۵۰ قبضه سلاح سرد ازجمله قمه و شمشیر و ۳ دستگاه بی سیم دستی، ۲ عدد گاز اشک آور، ۹ دستگاه گوشی موبایل، اسلحه کلت پلاستیکی و مقداری لوازم سرقتی و ۱۷۶ گرم مواد مخدر کشف شد.

منبع: صداوسیما

386 نمایش