AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 30 آبان 1401 ساعت 20:23

کی‌روش: به کسانی که از ما حمایت نمی‌کنند، نیاز نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از کسانی که نمی‌خواهند از تیم پشتیبانی کنند، می‌خواهم‌ به‌ ورزشگاه نیایند. ما آن‌ها را نیاز نداریم و این چیزی هست که بازیکنان آن را احساس می‌کنند.

ایرنا نوشت: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: در نیمه‌ اول کار برای ما تمام شده بود و تنها هدف ما این بود که بتوانیم شجاع باشیم و بجنگیم.

وی ادامه داد: در سطح بسیار بالایی از فوتبال بازی می‌کردیم و همه بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند اما تجربه حریف را نداشتند. ما از حریف‌ خیلی چیزها یاد گرفتیم و قطعا در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد در نبود شما به تیم ملی آسیب زیادی رسیده است، گفت: الان بازیکنان من برای بازی آینده بسیار آماده‌تر هستند و سعی می‌کنیم‌ بازی‌ بعدی را ببریم.

وی‌ اظهار داشت: باید درس‌هایی را یاد می‌گرفتیم و باید تمرکز کافی داشته باشیم و هیچ موضوعی در اطراف تیم نباشد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستم به عقب برگردم شاید می‌شد بعضی تصمیم‌ها را عوض کنیم . وظیفه ما این است که شرایط‌ تیم را بهتر کنیم.

وی افزود: اگر قبل از بازی فکر کنید شانس زیادی ندارید، اشتباه کرده‌اید. ما ظیفه داریم‌ تیم‌ را آماده کنیم‌ و مسایل دیگر دست ما نیست.

سرمربی تیم ملی ایران‌ در پاسخ به این سوال که چه چیزی از دست شما خارج هست، گفت: سوال شما را متوجه نمی‌شوم اما اگر برخی چیزها دست من بود، نمی‌گذاشتم برخی مسایل رخ دهد. سال‌ها هست که بازیکنان خود را می‌شناسم و آنها همیشه یک هدف داشتند و این هدف خوشحال کردن مردم بوده و به آنها افتخار می‌کنم.

وی تاکید کرد: از کسانی که نمی‌خواهند از تیم پشتیبانی کنند، می‌خواهم‌ به‌ ورزشگاه نیایند. ما آن‌ها را نیاز نداریم و این چیزی هست که بازیکنان آن را احساس می‌کنند.

کی‌روش در خصوص‌ مصدومیت علیرضا بیرانوند، گفت: پزشکان نتوانستند خون‌ریزی او را متوقف کنند. بینی بیرانوند شکسته بود. او دیگر توان ادامه بازی را نداشت و متاسفانه از بازی بیرون رفت.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که در بازی آینده چقدر تغییرات خواهیم داشت، عنوان کرد: شاید نمی‌توانم به این سوال قبل از بازی ولز جواب بدهم و باید این موضوع را درست تحلیل کنیم و بعد تصمیم بگیریم.

کی روش در خصوص ترکیب اولیه تیم ملی اظهار داشت: من در انتخاب این تصمیم اشتباه نکردم و آن چیزی که در این بازی اشتباه بود کیفیت و سرعت بازیکنان انگلیسی بود و ما نتوانستیم خودمان را با حریف هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: در مورد ترکیب بازیکنان هم بعد از بررسی دقیق اگر نیاز باشد تغییرات را ایجاد می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بخواهیم به تیم‌های پرقدرت دنیا نزدیک شویم‌، باید مسایل زیادی را در نظر بگیریم، در غیر این صورت هیچ‌ وقت به سطح آن‌ها نخواهیم رسید.

515 نمایش