AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: جمعه, 12 آذر 1395 ساعت 12:58

توضیح حداد عادل درباره سوال "شمافرزندنامشروع پدرومادر خودهستید؟"

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به حاشیه‌های اخیر مطلبش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، حدادعادلدرباره حاشیه‌های اخیر مطلبش در فضای مجازی، گفت: بنده در پاسخ به سوالی که از من پرسیده شده بود فرق سوال و تهمت چیست مثالی زدم تا معلوم شود چگونه می‌توان بدترین تهمت‌ها را درقالب یک سوال عرضه کرد. بعضی مثال مرا در فضای مجازی دستاویز تفاسیری کردند که دربردارنده نسبت‌هایی ناروا به اشخاص می‌شد و با مسلم گرفتن برداشت‌های غلط خود به این موضوع شاخ و برگ دادند.

حدادعادل تصریح کرد: حقیقت این است که این نوع برداشت‌ها و تفاسیر به هیچ وجه از متن مثالی که من زدم فهمیده نمی‌شود. در دل مقصود من توهین به شخص خاصی نبود و تنها خواستم بگویم "درقالب سوال تهمت نزنید"! اما برخی با تحریف مثال من به خیال خود حاشیه‌سازی کرده و تلاش دارند تا افکارعمومی را از مسئله اصلی منحرف کنند.

حدادعادل در توییتر نوشته بود:  برای روشن شدن فرق بین تهمت و سوال: اگرکسی از کسی بپرسد،آیااین صحت دارد که شمافرزندنامشروع پدرومادر خودهستید؟ به نظرشما این سوال است یا تهمت؟
 
وی افزود: گاهی وقت‌ها احضار و دستگیری کسی سبب می شود تا فرصت طرح موضوع در جامعه و داوری خواستن از افکار عمومی از دست برود.
 
نماینده سابق مجلس در توییت پایانی خود نوشت: در این گونه موارد با بزرگ کردن اقدام قضایی و ایجاد جنجال اصل موضوع به فراموشی کشانده می شود.البته وارد ماهیت حقوقی و قضایی مساله نمی شوم.
3786 نمایش