تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395 ساعت 10:40

پیام تبریک رئیس جمهور به رئیس رسانه ملی

رئیس جمهور با تبریک به رئیس جدید رسانه ملی و عضو جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی ، ابراز امیدواری کرد صدا و سیما در دوره مسئولیت دکتر علی عسکری به موفقیت های روزافزون دست یابد.

به گزارش شبکه خبر، آقای روحانی در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین بر گسترش همکاری بین این شورا و صدا و سیما در جهت گیری های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی تاکید کرد.

دکتر روحانی توجه به معنویت و فرهنگسازی عالمانه و موثر را ضروری خواند و افزود: انتظار می رود صدا و سیما مروج امید، وحدت، همدلی و همکاری قوا، نهادها و دستگاه ها و همینطور اقشار مختلف جامعه در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی جذابیت های هنری در تولیدات رسانه ملی را عاملی مهم در مقابله با آثار مخرب فرهنگی و اجتماعی رسانه های بیگانه برشمرد و خاطرنشان ساخت: صدا و سیما از مهمترین ابزارها برای تحقق ماموریت ها و برنامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

در ادامه این نشست، بر ضرورت گسترش و تعمیق همکاری بین شورای عالی انقلاب فرهنگی و صداوسیما در راستای جهت گیری های کلان فرهنگی، تربیتی و اجتماعی تاکید شد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در این نشست گزارشی تحلیلی و آسیب شناسی از مسایل ورزشی کشور به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های ملی ارائه کرد و اعضا درباره آسیب های تهدید کننده ورزش و مسائل فرهنگی مرتبط با این حوزه، بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست مقرر شد با سیاستگذاری و فرهنگ سازی، جامعه ورزشی کشور از آلودگی های مرسوم در ورزش جهان مصون شده و با برنامه ریزی، تدارکات و پشتیبانی های لازم، برای رسیدن به راه حلی مهم، مفید و موثر به منظور حاکم کردن اخلاق پهلوانی و ایجاد محیط سازنده ورزشی در کشور تلاش شود.

1821 نمایش

نظر دادن