تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 مرداد 1393 ساعت 10:16

تصاویر تکان دهنده العراقیه از آغاز جهاد نکاح در موصل

با پایان مهلت نام نویسی زنان موصلی برای جهاد نکاح، فهرست اسامی این زنان برای آغاز این ازدواج اجباری تکمیل شد. تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از شبکه خبر، پایگاه خبری «الانصار» به نقل از منابع آگاه نوشت: تروریست های داعش زنان موصل را مجبور کردند تا با مراجعه به دفاترازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح، آشنا شوند.

برابر این گزارش، تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.

آغاز جهاد نکاح در موصل

آغاز جهاد نکاح در موصل

 به نوشته این تارنمای عراقی، تروریست های داعش، زنان موصل را تهدید کرده اند در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی - روانی سختی قرار داده است. 

 بنابر این گزارش، فهرست اسامی زنان موصل هم اکنون آماده شده و در روزهای آینده، این زنان به ازدواج تروریست های داعش در می آیند.

این در حالی است که زنانی که از فرمان این گروه سرپیچی کنند، در ملاء عام شلاق می خورند و در صورت نیاز، به فجیع ترین شکل ممکن آبروی آنها می رود.

جهاد نکاح عراق

فیلمی تکان دهنده از وضع تاسف بار زنان در مواجهه با تکفیری های عراق در برخی از استان های عراق را ببینید.

7970 نمایش

نظر دادن