تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 اسفند 1401 ساعت 09:57

تعیین نقشه راه یک ساله نظام در سخنرانی نورزی رهبر انقلاب

آیت‌الله علم‌الهدی با صدور پیامی، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در سخنرانی نورزی رهبر انقلاب، سخنان ایشان را نقشه راه سال آتی کشور توصیف کرد.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس با صدور پیامی، ضمن دعوت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به حضور در سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب، سخنان ایشان در حرم مطهر رضوی را راهبرد یک ساله نظام توصیف کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

از برکات خاصی که در گذشته در آغاز سال نو نصیب و روزی مردم این سامان و زائرین محترمی که به عتبه بوسی ثامن الحجج مشرف می‌شدند، می‌شد، زیارت مقام معظم رهبری و بهره‌برداری از رهنمودهای حکیمانه ایشان بود که این نعمت به واسطه تهاجم بیماری کرونا در طول دو سه سال، متأسفانه از مردم این سامان گرفته شده بود و این توفیق برای ما حاصل نبود و دچار محرومیتی از زیارت مقام معظم رهبری در اول سال بودیم.

به برکت رأفت خاصه امام هشتم (ع) و ذات مقدس حضرت احدیت که این بلا تا اندازه‌ای از سر مردم این استان رفع شده و خوشبختانه اخیرأ نیز که ابتلائاتی به وجود آمده، شاهد مورد خاصی نبودیم، این موفقیت امسال برای ما حاصل شد و این نعمت را که چند سالی از آن محروم بودیم، امسال خدا بر ما منت گذاشت.

توفیق زیارت رهبر حکیم و ارزشمندمان برای ما حاصل شد و امیدواریم در پای رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه ایشان که خط راهبردی کامل برای حرکت نظام و انقلاب در طول یکسال آتی هست، مستفیض شویم.

از عموم برادران و خواهران، مجاوران و زائران، عزیزانی که در مشهد مقدس حضور دارند، اقشار، اصناف مختلف، حضرات علمای اعلام، حوزه علمیه و اندیشمندان و فرهیختگان عرصه دانشگاه دعوت می‌کنم ان‌شاءالله در روز سه شنبه یک فروردین ساعت ۳ بعدازظهر در حرم مطهر امام هشتم (ع) حضور پیدا کنند و در سایه عنایت علی بن موسی الرضا (ع) از بیانات حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند شویم و به زیارت این وجود مقدس نائل بشویم.

والسلام علیکم
سید احمد علم‌الهدی

391 نمایش

نظر دادن