تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 اسفند 1401 ساعت 13:27

زندگینامه خواننده ایرانی فولاد ویس

https://akharinnews.com/images/1401/11/08/d1.jpg 

فولاد ویس متولد 20 بهمن 1368 در تهران،  خواننده ایرانی می باشد.  فولاد ویس در یک  خانواده تحصیل کرده و مذهبی که بسیار طرفدار موسیقی‌ و هنر به خاطر بافت سنتی خانواده نبود، به دنیا آمده.  او در شهر سیدنی استرالیا ساکن است.

کودکی

فولاد از همان کودکی علاقه خود را به موسیقی نشان داده بود. اما از آنجایی که خانواده او مذهبی بودن، راه سختی برای او به وجود آمده بود. اما با پافشاری های فولاد و نشان دادن استعداد خود در زمینه خوانندگی خانواده او تصمیم به حمایت وی گرفته و توانست به صورت حرفه دوره های خوانندگی را طی کند.

تحصیلات

در دوره تحصیل در مقطع راهنمایی، شروع به آموزش گیتار زیر نظر استاد مجید خویشتن کرد و برای آموزش گیتار الکتریک نیز زیر نظر استاد داوود بحری نژاد حضور پیدا کرد. در همان دوران آموزش، شروع به همکاری با تیم های موسیقی و نمایشی کرد. بطوری که با نمایش تئاتر سهراب کشی، به کارگردانی و نویسندگی رضا حسین آبادی، توانست مقام اول موسیقی نمایشی را در جشنواره نوجوانان در سطح تهران کسب کند و توانست اولین آلبوم موسیقی را در سال ۱۳۸۴ با آهنگسازی سعید شیر محمدی به بازار عرضه کند.

مهاجرت

در سال 1386 بخاطر ساختن یک زندگی بهتر و‌ ادامه تحصیل به همراه خانواده به استرالیا مهاجرت کرد.

https://akharinnews.com/images/1401/11/08/d2.jpg 

فعالیت های ورزشی

او از همان دوران نوجوانی به صورت حرفه ایی ورزش پروش اندام را دنبال میکرد و همیشه سعی میکرد یک اندام خوبی از خود برای به ویژه مخاطبان هنر خود ارائه بدهد.

 

علاقه مندی ها

ورزش، فیلم، پادکست، آشپزی

ساز های مورد علاقه

گیتار، پیانو

https://akharinnews.com/images/1401/11/08/d3.jpg 

اجراها

کنسرت سال ۱۳۸۵ تهران

کنسرت سال ۱۳۸۵ اصفهان

جشن‌ تهران سال ۱۳۸۶ تهران

نوروز سال ۱۳۸۷ مالزی

همکاری ها

همکاری با محسن یگانه، حامد هامان، بهنیا، حکیم، علی عبدالملکی، سعید شیر محمدی، آرمین نصرتی، سامان جلیلی، مهدی احمدوند از جمله همکاری های وی میباشد. در حال حاضر هم با پیمان عدالت و ایمان یمینی دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده و با کمپانی ایرانی آوای آرمانی موزیک های خود را منتشر میکند.

ترانه شناسی

جذاب لعنتی

جذاب لعنتی ریمیکس

بانوی آریایی

چند چندی

قلبم

رابطه

 

نگاه فولاد ویس به مارکت موسیقی ایران

از نظر فولاد ویس موسیقی ایران و خواننده های ایرانی سعی دارند که موزیک ایرانی را فارغ از هر نوع سبکی به مارکت جهانی معرفی کنند و بتوانند به عنوان یک ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشند.

 https://akharinnews.com/images/1401/11/08/d4.jpg

تلویزیون شما

در سال گذشته سعی در راه اندازی یک شبکه ماهواره ایی داشته که ماه ها برای ساخت استودیو آن تلاش کرده ولی به دلایل مشکلاتی شروع فعالیت آن کمی به تاخیر افتاده.

343 نمایش

نظر دادن