تاریخ انتشار: شنبه, 20 اسفند 1401 ساعت 15:48

فیش دلیوری؛ سبکی جدید در عرضه خوراکی های دریایی

می توان گفت که ماهی و میگو از سالم‌ترین مواد غذاییِ روی کره‌ زمین هستند. اما دسترسی سریع به ماهی و میگوی تازه و خوش قیمت برای همه امکان پذیر است؟ مسلما خیر. اینجاست که می توان حتی ماهی و میگو را با اکوسیستم استارتاپی و فناوری پیوند داد و این حوزه سنتی را مدرن کرد.

فرض کنید که در خانه یا محل کار خود و به آسانی از طریق لپ تاپ یا موبایل تان با چند کلیک بتوانید محصولات دریایی مورد علاقه تان را در بین کلی تنوع، با خیال راحت از کیفیت و با مقرون به صرفه ترین قیمت ها تهیه کنید و بدون دغدغه در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید!

اینجاست که استارتاپی به نام فیش دلیوری شکل گرفت تا بتوانید تجربه ای لذیذ از خرید اینترنتی ماهی و میگو داشته باشید و خیال تان از بابت تهیه آسان و سریع محصولات دریایی آن هم در تازه ترین و با کیفیت ترین حالته ممکن راحت باشد!

پس به سراغ تیم فیش دلیوری خواهیم رفت و در مورد چگونگی شکل گیری این استارتاپ در ادامه گفتگو می کنیم.

 

فیش دلیوری چه محصولات و خدماتی ارائه می کند؟

فیش دلیوری پلتفرمی جهت عرضه آنلاین انواع خوراکی های دریاییست. از آبزیان دریایی شامل انواع ماهی، میگو، لابستر، صدف و... گرفته تا انواع غذاهای دریایی و سایر محصولات مکملی که عاشقان غذاهای دریایی نیاز دارند. همان طور که از نام فیش دلیوری پیداست، رسالت آن رساندن ماهی و محصولات دریایی با کیفیت بالا، طعم عالی و نهایت تازگی به دست مشتریان و درب منازل آن ها در زمانی کوتاه است.

 

ایده فیش دلیوری از کجا آمد و داستان شکل گیری آن چه بود؟

فیش دلیوری زیرمجموعه شرکت دریابازار است.

دریابازار به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین خرده فروش و عمده فروشان محصولات دریایی در سطح استان اصفهان و ایران فعالیت دارد و به عنوان یکی از برندهای خوش نام این حوزه شناخته می شود. این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت های داخلی و خارجی، بررسی بازار و با توجه به نیاز مشتریان به این نتیجه رسید که با تلفیق فضای سنتی و فناوری روز و با توجه به سال ها تجارب تیم دریابازار در این حوزه، محصول فیش دلیوری را ارائه کند.

هدف از راه اندازی فیش دلیوری علاوه بر نگاهی که مدیران این مجموعه بر ارتقای سلامت افراد و سبک تغذیه سالم دارند، آسان سازی دسترسی علاقمندان غذاهای دریایی به نیازهای خود بوده و تکمیل شعار "از دریا تا بازار"، این شعار شرکت دریابازار است که با راه اندازی فیش دلیوری این شعار بصورت "از بازار به خانه" تکمیل شد.

 

بنیان گذاران فیش دلیوری چه کسانی هستند؟

دریا بازار مجموعه ای خانوادگی است که ۲۰ سال پیش با اعتقاد بر ارائه محصولات دریایی با کیفیت و با اصل احترام به مشتری توسط مرحوم صادق وحیدان پور بنیان گذاشته شد.

هم اکنون نیز در راستای اهداف و ماموریت ها ایشان، مدیریت دریابازار و راه اندازی فیش دلیوری توسط فرزندان شان سرکار خانم محبوبه وحیدان پور و جناب آقای مجید وحیدان پور در حال انجام و گسترش است.

 

وجه تمایز فیش دلیوری با رقبا چه هستند؟

بزرگترین مزیت فیش دلیوری، پشتوانه آن یعنی مجموعه بزرگ دریابازار است که باعث می شود در تامین، تازگی، قیمت و تنوع محصول بتوانیم بی رقیب باشیم.

پروسه کامل آنلاین سفارش، بسته بندی های ویژه برای حفظ تازگی، ارسال های هوایی، مشاوره قبل از خرید برای انتخاب بهترین ماهی، ارائه محتواهای آموزشی و... همگی از ویژگی های فیش دلیوری هستند که سعی ما همواره بر این است که در عمل در تمام این موارد بهترین باشیم و نه صرفا در حد شعار!

پروموشن های متنوع، آفرهای فوق العاده جذاب تخفیفی و باشگاه مشتریان از دیگر مزیت های فیش دلیوریست که خریدهای شما را بیش از پیش لذیذ می کند چرا که از خریدهایتان سود خواهید کرد!

 

محصولات فیش دلیوری از کجا تامین می شوند؟

مرکزیت بازار و کارگاه شرکت دریابازار یا بهتر است بگوییم فیش دلیوری، در شهر اصفهان واقع شده و محصولات خود را از شهرهای چابهار، جاسک، بوشهر و بندرعباس تامین می کند.

سال ها ارتباطات قوی و بالای دریابازار با صیادان و تامین کنندگان از نقاط قوت و موفقیت این مجموعه است که همین مزیت باعث شده در فیش دلیوری نیز بتوانیم با کیفیت ترین و خوشمزه ترین محصولات را از طریق این ارتباطات به مشتریان عزیزمان عرضه کنیم. 

 

بزگترین چالش های فروش آنلاین ماهی در چیست؟

بصورت کلی در حوزه فروش آنلاین محصولات دریایی می توان گفت که تازه بودن محصول و تامین آن با توجه به همیشگی نبودن صید انواع محصول از بزرگترین چالش‌های موجود است که می توان گفت بخش عمده ای از این چالش به پشتوانه مجموعه دریابازار برای فیش دلیوری وجود ندارد.

 

در حال حاضر استارتاپ در چه مرحله ای قرار دارید و آینده فیش دلیوری را چطور ارزیابی می کنید؟

سایت و اپلیکیشن فیش دلیوری بستر آسانی را جهت خرید آنلاین ماهی و میگو با کیفیت و تازه برای هموطنان عزیزمان فراهم آورده تا بهترین دسترسی را به محصولات تضمین شده داشته باشند. در حال حاضر تمرکز ما بر سه نکته است، اول ارتقا کیفیت سرویس دهی از سریع تر کردن زمان ارسال ها تا توسعه شبکه حمل و ارسال. دوم تولید و ارائه محصولات جدید دریایی و سوم ارائه راهکارهای ویژه فروش های عمده و سازمانی...

ضمنا در حال توسعه فاز دیگری از فیش دلیوری هستیم تا بتوانیم مارکت پلیس جامعی را ارائه کنیم و بزودی فیش دلیوری به اولین و بزرگترین مرجع خدمات و محصولات دریایی در ایران تبدیل خواهد شد. پلتفرمی که علاوه بر امکان خرید آنلاین ماهی و میگوی تازه و مطمئن از نزدیک ترین فروشگاه به محل تان، تمام نیازهای مرتبط با دریا و خوراکی های دریایی شما از سفارش غذاهای دریایی از نزدیک ترین رستوران ها به شما گرفته تا دوره های آموزشی آشپزی دریایی و حتی رزرو اقامتگاه های ساحلی و دریایی!

445 نمایش

نظر دادن