تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 بهمن 1401 ساعت 08:28

محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ

دو پسر جوان به اتهام تعرض به یک دختر و تهیه فیلم سیاه برای اخاذی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته با شکایت دختر ۱۹ ساله‌ای به نام مریم که مدعی بود از سوی دو پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته، آغاز شد.

مریم در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته قبل از این ماجرا در فضای مجازی با پسری به نام شهرام آشنا شدم که ۲ سال از خودم بزرگتر بود.

بعد از چندین بار تماس تلفنی قرار شد حضوری همدیگر را ملاقات کنیم، وقتی او را دیدم علاقه‌ام بیشتر شد و او هم گفت که از من خوش‌اش آمده است. بعد از چند هفته شهرام من را به یک میهمانی در باغ یکی از دوستانش دعوت کرد و از آنجایی که تقریباً به او اعتماد داشتم، پذیرفتم. ساعت ۵ عصر با هم قرار گذاشتیم او به دنبالم آمد و با هم به باغی در ورامین رفتیم. وقتی به آنجا رسیدیم، یک ساختمان وسط باغ بود اما همه جا خلوت و آرام بود با تعجب گفتم مگر قرار نبود میهمانی باشد؟ شهرام گفت میهمانی در زیرزمین است تا صدا بیرون نرود. وقتی وارد ساختمان شدیم شاهرخ دوست شهرام آنجا بود. بعد از دقایقی به یکباره شهرام و دوستش به سمتم حمله کردند و من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. هرچقدر التماس کردم آنها توجهی نکردند و از من فیلم هم گرفتند.

پس از آن هم تهدیدم کردند که اگر به کسی حرفی بزنم، فیلمم را منتشر می‌کنند. من تا یک ماه پس از این ماجرا سعی کردم موضوع را با کسی در میان نگذارم اما شهرام بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و با یادآوری فیلم ضبط شده و تهدید از من خواست به او پول بدهم.

پس از اظهارات دختر جوان، مأموران دو متهم را شناسایی و بازداشت کردند و هر دو ضمن اعتراف به رابطه با شاکی مدعی شدند وی به خواست خودش به باغ آمده و تهدید و اجباری در کار نبوده است.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه شاکی به جایگاه رفت و گفت: من به شهرام اعتماد کرده بودم اما وقتی این اتفاق رخ داد و او مرا با انتشار فیلم سیاه تهدید کرد و قصد اخاذی داشت تصمیم به شکایت گرفتم و خواستار اشد مجازات برای متهمان هستم.

پس از آن متهمان یک به یک به جایگاه رفتند و شهرام در پاسخ به سؤال قاضی که آیا فیلمی هم از این رابطه تهیه کرده‌اید، گفت: ما نه فیلمی گرفته‌ایم و نه تهدیدی کرده‌ایم اصلاً وقتی فیلمی نداریم با چه چیزی او را تهدید کنیم. ما پس از اینکه متوجه شدیم مریم از ما شکایت کرده تعجب کردیم چرا که ما رابطه دوستانه‌ای با هم داشتیم.

پس از اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

182 نمایش

نظر دادن