تاریخ انتشار: شنبه, 15 بهمن 1401 ساعت 13:07

دانلود جدیدترین سریال های نمایش خانگی از سایت آپ مدیا

در این مطلب سعی داریم جدید ترین سریال های ایرانی در حال پخش را معرفی کنیم. شما میتوانید برای دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی ، به یکی از به روز ترین وب سایت های دانلود فیلم آپ مدیا مراجعه کنید.

سریال های ایرانی
در سال 1401 سریال های زیادی تاکنون منتشر شده و در حال پخش است، از جمله سریال جیران، پوست شیر، مترجم، سقوط، سرگیجه و سریال آکتور که به تازه گی در حال پخش میباشد. برای دانلود این سریال های میتوانید وارد این آدرس شوید: https://upmedia.movie/

https://akharinnews.com/images/1401/11/03/images_1675355548.jpg

سریال سرگیجه


سریال سرگیجه، سریالی اجتماعی و راز آلود و به کارگردانی بهرنگ توفیقی است. در این مجموعه بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی و به همراه شبنم مقدمی و... به هنرمندی پرداخته اند. داستان این سریال از آنجایی شروع میشود که پیمان با یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر میشود و گمان ها به این سمت میرود که قاتل مرگ کامران پیمان است.

سریال پوست شیر



این سریال در دو فصل ساخته شده است. انتشار این سریال در 1 مهر 1401 شروع شد و فصل دوم آن در 30 آذر منتشر شد. از بازیگران این سریال میتوان به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی نام برد. پوست شیر ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. شما میتوانید برای دانلود سریال پوست شیر به آدرس سایت آپ مدیا بروید و این سریال درام ، خانوادگی و مهیج را دانلود و تماشا کنید.

سریال مترجم


مترجم سریالی جذاب است که به تازگی منتشر شده است. کارگردانی این سریال بر عهده بهرام توکلی بوده است. در این سریال پانته آ پناهی ، مهرانه مهین ترابی ، مهتاب ثروتی و صابرش ابر که نقش اصلی این سریال جذاب است به هنرمندی پرداخته اند. در داستان این سریال آمده است که مترجمی جوان در کار خودش راه های جدیدی را کشف میکند و در این مسیر متوجه یکی از راز های خانوادگی خودش میشود که بر زندگی آینده و خانوادش را تحت تاثیر قرار میدهد. مترجم هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 شب پخش میشود.

سریال آکتور


سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و به تهیه کنندگی مجید مطلبی در سال 1401 تولید شده است. قسمت اول این سریال در تاریخ 6 بهمن ماه 1401 پخش شده است و هم اکنون در حال پخش میباشد. قسمت جدید سریال جذاب آکتور هر هفته پنجشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر میشود. نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، گلاره عباسی، سها نیاستی، هانیه توسلی، هومن برق نورد، مهراوه شریفی نیا و... از بازیگران این سریال هستند. زوج نوید محمدزاده و احمد مهرانفر میتوانید این سریال را به یکی از جذاب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل کند.
خلاصه داستان: علی و مرتضی اجرای یك نمایش سورپرایز را سفارش گرفته‌اند که قرار است پولی که لازم دارند را تامین کند اما آنها باید خود را برای ماجراهای مهم دیگری آماده کنند..

و در آخر میتوان گفت سال 1401 یکی از پرسریال ترین سال های نمایش خانگی بوده است و توانسته مخاطب زیادی را جذب کند. وب سایت آپ مدیا این امکان را به شما میدهد که به آرشیو تمامی سریال هایی که به تازگی منتشر شده است دسترسی داشته باشید و در سریع ترین زمان ممکن لینک ها دانلود را در اختیار کابران خود قرار میدهد. برای دانلود سریال ایرانی جدید و قدیمی میتوانید به این وب سایت مراجعه کنید

260 نمایش

نظر دادن