AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 بهمن 1401 ساعت 13:43

ارسال پیامک انبوه با سیمکارت همراه اول چگونه امکان پذیر است ؟

ارسال پیامک انبوه با سیمکارت همراه اول  چگونه امکان پذیر است ؟  ارسال پیامک با سیم کارت اولین موردی هست که افراد برای تبلیغات در نظر میگیریند اکثر افراد به این موضوع فکر میکنند که برای ارسال ...

ارسال پیامک با سیم کارت اولین موردی هست که افراد برای تبلیغات در نظر میگیریند اکثر افراد به این موضوع فکر میکنند که برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت کافیست یک سیم کارت همراه اول خریداری کنندن و ارسال پیامک های خود را به شماره های افراد انجام دهند.

 سیم کارت همراه اول

در این مقاله به بررسی ارسال پیامک  انبوه با سیم کارت همراه اول خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که آیا این امکان فراهم است که با استفاده از ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول تبلیغات یا اطلاع رسانی خودمان را انجام دهیم و این ارسال چگونه انجام میشود؟

آیا ارسال پیامک انبوده با سیم کارت همراه اول محدودیت در ارسال دارد؟ وبه بررسی روش های جایگزین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول باروش های سریع تر و کارامد تر خواهیم پرداخت.

همچنین به بررسی هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی نیز خواهیم پرداخت .

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول چگونه است ؟

ازسال پیامک انبوه به روش های مختلفی انجام میشود اکثر افراد بر این باورند که با یک سیم کارت میتوان ارسال پیامک انجام داد این باور کاملا اشتباه است!

چون با فرض چشم پوشی از تمامی معایت ارسال این کار باید در نظر بگیرید بعد از تعدادی ارسال پیامک اپراتور سیمکارتتان را مسدود کرده و امکان استفاده از سیم کارتتان برایتان تا مدت ها فراهم نیست این مورد برای اولین بار است در مرحله ی بعدی اگر مجددا از سیم کارت ارسال پیامک انبوهی ارسال کنید سیمکارتتان مسدود میشود.

 سیم کارت همراه اول

معایب ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول

1. زمان بر بودن ارسال پیامک انبوه انتخاب تک تک شماره ها و صرف زمان زیاد برای ارسال کردن پیامک به افرادی که شماره آنان در دسترس ماست.
2. عدم دسترسی به افراد بیشتر برای ارسال پیامک و عدم دسترسی به مخاطبین بیشتر
3. عدم امکان ارسال پیامک به تعداد بالا و مسدود شدن سیم کارت بابت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

مجازات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول چیست؟

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت به تعدادی بیش 200 پیامک با متن یکسان از سمت اپراتور سیمکارتتان یک خط تبلیغاتی شناخته میشوید و مجازات این است که خط شما برای اول به صورت موقت مسدود خواهد شد که با پیگیری میتوانید خط خود را از مسدود خارج کنید اما برای دفعه بعد این سقف ارسال پیامک برای شما کمتر خواهد شد و در صورتی که ارسال پیامک مجددا به صورت انبوه با سیمکارتتان انجام دهید سیم کارت شما برای همیشه مسدود خواهد شد و برای رفع مسدودی نیاز به مراجعه به مراجع قضایی می باشد.

 SMS

جایگزین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول

علاوه بر جرائم یادشده این که هر بار مجبور به این باشید متنی را برای هر شماره به صورت دستی ارسال کنید نه تنها خسته کنندست بلکه زمان زیادی از شما می گیرد پیشنهاد میکنم به جای این کار از سامانه های ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده بفرمایید در این حالت اگر شماره های افراد را خودتان داشته باشید و مخاطبین شما باشند میتوانید شماره ی افراد یک بار برای همیشه در پنل کاربری خود واردکنید که این وارد سازی میتوانید به صورت دستی یا به صورت فایل اکسل باشد حتی برای جلب رضایت بیشتر میتوانیدشماره هارا به همراه نام افراد ذخیره کنید تا ارسال پیامک بر اساس نام انجام دهید این کار باعث احساس نزدیکی بیشتر با افراد میشود.

همچنین با استفاده از این روش جایگزین می توانید به یک پنل ارسال پیام صوتی دسترسی داشته باشید و برای مخاطبین خودتان یک اوای تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک دوره ای

 یکی دیگر از روش هایی که از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول  بسیار دشورا می باشد ارسال پیامک دوره است به این صورت که از سامانه های ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید ارسال پیامک خود را به مناسبت های مختلف مثل ورود به شرکت یا مجموعه ؛ تاریخ تولدو... به افراد ی که مخاطبین شما هستند ارسال پیامک انجام دهید

ارسال پیامک منطقه ای

ارسال پیامک منطقه ای یکی دیگر از امکانات اصلی سامانه های ارسال پیامک می باشد که این کار را نمیتوانید از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول انجام دهید زیرا به دست آوردن شماره های افراد امری سخت و تقریبا برای افراد عادی غیر ممکن می باشد اما در سامانه ی ارسال پیامک  سیب اس ام اس کافیست انتخاب کنید که قصد دارید ارسال را به چه صورت ثبت بفرنایید

1. ارسال به کل شهر
2. ارسال به کل استان
3. ارسال بر اساس کد پستی
4. ارسال بر اساس نقشه
5. ارسال بر اساس دکل های ایرانسل
6. ارسال اصناف و مشاغل
7. ارسال پیش شماره 

و...

 SibSMS

سخن آخر

تا زمانی که امکان ارسال پیامک به اسان ترین روش برایتان با صرف کمترین هزینه فراهم می باشد دیگر نیازی به صرف  هزینه و زمان زیاد نیست سامانه ی ارسال پیامک سیب اس ام اس مسیر شمارا برای تبلیغات  با کیفیت بیشتر هموار کرده کافیست یک ثبت نام اولیه انجام دهید و اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل کنید تا امکان ارسال پیامک به افراد مورد نظرتان برای شما فراهم شود

سامانه پیامک  تبلیغاتی سیب اس ام اس یکی از بهترین پنل های اس ام اسی است که با ارائه امکانات مختلفی از قبیل ارسال پیامک انبوه به همراه تست رایگان ، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا ابن پنل پیامکی را به عناون جایگزین ارسال پیامک تبلیغاتی از سیم کارت بدانند .

سیب اس ام اس : Sibsms.com

261 نمایش