تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 دی 1401 ساعت 14:51

دستگیری لیدر اغتشاش در پاساژ مرجان تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاش در خیابان منوچهری تهران( پاساژ مرجان) خبر داد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از فارس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدرهای فعال در اغتشاشات خیابان منوچهری تهران خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی فراخوان های صادره توسط گروه های معاند برای روز‌های آتی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی از محرکان و لیدرهای اصلی شکل‌گیری اغتشاشات را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: این متهم با فعالیت در فضای مجازی و متاثر از شبکه های معاند با تحریک جوانان و استفاده از شعارهای ساختار شکنانه قصد ایجاد زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری اعتصابات صنفی در محدوده خیابان منوچهری، پاساژ مرجان را داشته است.

سرهنگ مرادی گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت گفت: دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

704 نمایش

نظر دادن