AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 دی 1401 ساعت 08:03

امکانات ویلاهای رامسر که سفر شما را مهیج‌تر می‌کنند

اگر راهی سفر شمال و شهر رامسر هستید و اولین انتخاب‌تان، اقامت در هتل‌های چند ستاره و صرف هزینه‌های سرسام‌آور است، باید کمی دست نگه دارید. زیرا در شهر رامسر ویلاهایی وجود دارند که از نظر امکانات و خدمات با هتل‌ها رقابت می‌کنند و با هزینه کم‌تری ارائه می‌شوند. این موضوع خودش به تنهایی مزیت بسیار مهمی است و برتری اقامت در ویلا را بر اقامت در هتل نشان می‌دهد، اما این تمام ماجرا نیست و موارد بیش‌تری وجود دارند که با اقامت در ویلا باعث غافلگیری شما می‌شوند. در ادامه این مطلب برخی از امکانات و خدمات مهم ویلاهای رامسر را معرفی می‌کنیم مواردی که کمک می‌کنند سفری مهیج‌تر داشته باشید.

https://akharinnews.com/images/1401/10/11/a1.jpg 

دریافت خدمات و امکانات هتل‌های پنج ستاره در ویلاهای رامسر

رامسر یک شهر توریستی کامل و تمام عیار  است. شهری که می‌تواند تمام نیازهای مسافران را برآورده کند و با امکانات و خدمات خوب از مسافران پذیرایی می‌کند. یکی از این موارد انواع اقامتگاه و ویلاها هستند. مکان‌هایی که از نظر امکانات می‌توانند با هتل‌ها رقابت کنند اما از نظر راحتی با هیچ هتلی قابل مقایسه نیستند. با اجاره ویلا در رامسر و اقامت در ویلاهای رامسر می‌توانید مهمانی بگیرید و مهمان دعوت کنید، می‌توانید آشپزی کنید و غذای محبوب خود را میل نمایید و… بد نیست بدانید که تمام این ویلاها در وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا موجود هستند و شما می‌توانید تمام امکانات، خدمات و دسترسی‌های ویلا را بررسی کنید و بهترین را انتخاب نمایید. اما برای راحتی کار در ادامه تعدادی از این موارد را معرفی می‌کنیم.

ویلا تریبلکس افرا

یکی از ویلاهای لوکس و زیبای رامسر ویلای افرا است که با امکانات و خدمات فوق العاده میزبان مسافران و گردشگران می‌شود. مهم‌ترین مزیت اقامت در این ویلا بهره‌مند شدن از روف گاردن با چشم انداز کوه و جنگل و وجود استخرهای آب گرم و سرد است. در این ویلا چهار اتاق خواب وجود دارد که همگی با بهترین وسایل تجهیز شده‌اند و هر اتاق به طور جداگانه چشم اندازی زیبا نیز دارد. از دیگر امکانات هتل افرا باید به وجود 6 سرویس فرنگی، 5 حمام و 2 سرویس ایرانی، آشپزخانه زیبا و مجهز، سیستم خنک کننده و تجهیزات بازی و سرگرمی مانند میز بیلیارد اشاره کنیم.

https://akharinnews.com/images/1401/10/11/a2.jpg 

ویلا ساحلی دریا سرا

اگر دوست دارید روز خود را با صدای امواج آغاز کنید و نسیم خنک اول صبح جسم‌تان را نوازش کند، اقامت در ویلای ساحلی دریا سرا را از دست ندهید. ویلایی دوست داشتنی با حیاط دلباز و ساختمان سفید که شبیه قلعه‌‌ای خودنمایی می‌کند و مکانی عالی برای سفرهای دسته جمعی است. زیرا این ویلا حدود 14 نفر ظرفیت و دو اتاق خواب دارد. مهم‌ترین مزیت این ویلا نزدیکی به ساحل و داشتن امکاناتی چون سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن، باربیکیو و فضای سبز است. بد نیست بدانید که ویلاهای ساحلی یکی از محبوب‌ترین ویلاهای رامسر هستند و معمولا خیلی سریع تکمیل ظرفیت می‌شوند. بنابراین اگر خواستار اقامت در این ویلا هستید، حتما سری به پلتفرم‌های رزرو ویلا بزنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. خبر خوب اینکه گاهی این وب سایت‌ها تخفیف‌های خوبی برای اجاره ویلا در نظر می‌گیرند. پس این فرصت را از دست ندهید و شانس خود را امتحان کنید.

ویلا سه خوابه ماهور

ویلا سه خوابه ماهور یک گزینه اقامتی لوکس است که نظیر آن حتی در کشورهای خارجی هم به سختی پیدا می‌شود. اما شما می‌توانید در همین رامسر خودمان ساکن ویلایی شوید که علاوه‌بر استخر آب گرم، ساحل اختصاصی نیز دارد. بنابراین می‌توانید هر لحظه از شبانه روز که خواستید به دریا بروید، آتش روشن کنید و حسابی لذت ببرید. از دیگر امکانات این ویلا باید به سه اتاق خواب مجهز، کولر گازی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کنیم. بد نیست بدانید که این ویلا به اندازه 6 نفر ظرفیت دارد و برگزاری مهمانی در آن مجاز نیست. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو ویلا ماهور تمامی قوانین و مقررات آن را در پلتفرم‌های آنلاین رزرو ویلا مطالعه نمایید.

https://akharinnews.com/images/1401/10/11/a3.jpg 

ویلاها و خدمات لوکس رامسر 

ویلاهای مجهز و لاکچری رامسر به قدری زیاد هستند که اگر صد بار هم به این شهر سفر کنید، مقیم ویلای تکراری نمی‌شوید به همین علت بررسی تمامی موارد موجود در یک مطلب امکان پذیر نیست. بنابراین برخی دیگر از ویلاهای لوکس رامسر را نام می‌بریم تا با نام آن‌ها آشنا باشید. توجه کنید که اکثر این عناوین با توجه به نظرات مسافران قبلی رامسر انتخاب شده‌اند. پس با خیال راحت می‌توایند این مکان‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. مواردی مانند: ویلا استخر دار کاسپین، ویلا پنج خوابه وکیلی، ویلا دوبلکس سرولات، ویلا دو خوابه ادریسی، ویلا دوبلکس ربانی و... تمامی این موارد با امکاناتی در حد هتل‌های پنج ستاره و گاهی بیش‌تر ارائه می‌شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به جای صرف هزینه‌های سنگین برای اجاره یک اتاق در هتل، به سراغ ویلاها بروید و یک خانه مجهز و دربست را در اختیار بگیرید. بدون شک هم بیش‌تر خوش می‌گذرانید هم راحت‌تر هستید.

7159 نمایش